“Lang ventetid, dårlig mat og dårlig service”
Anmeldelse av Tijuana

Tijuana
Vurdert som nr. 1 293 av 1 556 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi ventet over 1t og 15 min på maten. Vi fikk først maten etter å ha purret på denne. Maten var heller ikke noen skryte av. Vi har vært her flere ganger tidligere, men etter opplevelsene denne gangen kommer vi ikke til å gå på Tijuana neste gang vi vil ha Mexicansk mat. Alt for lite mat, og alt for dårlig oppfølging av betjeningen. Vi ble plassert på bordet, og måtte klare oss selv. Øla og ciderne var varme. Glassene var varme. Toalettet var ikke rengjort. Og smittevernreglene virket til å være vanskelig å overholde grunnet mye folk og lite personale.

Takk, linnidae

Anmeldt 14. juli 2021

Vi ventet over en time på første rett, og det var ikke akkurat verdt ventetiden. Spist her tidligere, og vært svært fornøyd, men skuffet denne gangen. Drinkene er gode- hvis du er klar til å vente 30 minutter før de kommer.

Servicen var heller ikke bra- helt sikkert fordi de hadde alt for mye å gjøre…

Neste gang vi ønsker oss mexicansk mat i Oslo, går turen IKKE hit.

Takk, Solligoll
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Stresset og lite hyggelig personale. Varm øl. Uforståelig meny. ALT for lite mat for pengene. Ble plassert ved en bord med røykende. Toaletter var lite fulgt opp, med tett vask og manglende tørkepapir. Dessverre en skuffende opplevelse. Styr unna.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, fridasolv
Anmeldt 6. juli 2021

Når en voksen mann får maten sin og det er to små "kannapeer" med taco, da blir det for dårlig - sorry.

Takk, karinlS297LT
Anmeldt 1. juli 2021

Ventet 1,5 time på maten. Dårlig service.
Grei mat når den først kom, men fortsatt en vei å gå til god taco.

Takk, F5939GWdanielj

Reisende som så på Tijuana, så også på

Har du vært i Tijuana? Del dine erfaringer!