“Morsomt lokale, masse folk, men Oslo's tregeste service”
Anmeldelse av Tijuana

Tijuana
Vurdert som nr. 1 293 av 1 556 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021

Etter å ha vært her så innser jeg at jeg savner Taco Republica i Torggata.
VI hadde booket bord, noe som anbefales, og fikk en finfin plassering i bakgården. Spennende meny, men utrolig dårlig utvalg av vin.
Men Tijuana må ha Oslo's tregeste service. 45 minutter venting på drikke, og ytterligere 20 minutter venting på mat. Virker som at stedet er konstant underbemannet av uerfarne servitører.
Litt overstekte taco's, og overstekte tortilla-chips. Veldig god guacamole. Har det ikke vært for den lange ventetiden så hadde vi kommet tilbake.

Takk, svanteb2017

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Ved de tre anledning jeg har vært på Tijuana har maten vært utmerket, men det synes jeg spiller liten rolle når vi hver gang har fått mat og drikke etter altfor lang ventetid. Det var også flere feil i det vi fikk alle gangene jeg var der. Ventetid på mat kan tolereres, men å vente over 1 time på drikke er overraskende svakt. Det blir ikke en hyggelig opplevelse når man ikke kan få det man har lyst på. Det virker som det er altfor mye å gjøre for servitørene, som forsåvidt var hyggelige, og det virker som om eierene spekulerer i hvor få de kan ha på jobb. Her er det så lett å få til en perfekt opplevelse, med så god mat. Men ventetiden ødelegger alt!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 492jonasg
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi ventet over 1t og 15 min på maten. Vi fikk først maten etter å ha purret på denne. Maten var heller ikke noen skryte av. Vi har vært her flere ganger tidligere, men etter opplevelsene denne gangen kommer vi ikke til å gå på Tijuana neste gang vi vil ha Mexicansk mat. Alt for lite mat, og alt for dårlig oppfølging av betjeningen. Vi ble plassert på bordet, og måtte klare oss selv. Øla og ciderne var varme. Glassene var varme. Toalettet var ikke rengjort. Og smittevernreglene virket til å være vanskelig å overholde grunnet mye folk og lite personale.

Takk, linnidae
Anmeldt 14. juli 2021

Vi ventet over en time på første rett, og det var ikke akkurat verdt ventetiden. Spist her tidligere, og vært svært fornøyd, men skuffet denne gangen. Drinkene er gode- hvis du er klar til å vente 30 minutter før de kommer.

Servicen var heller ikke bra- helt sikkert fordi de hadde alt for mye å gjøre…

Neste gang vi ønsker oss mexicansk mat i Oslo, går turen IKKE hit.

Takk, Solligoll
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Stresset og lite hyggelig personale. Varm øl. Uforståelig meny. ALT for lite mat for pengene. Ble plassert ved en bord med røykende. Toaletter var lite fulgt opp, med tett vask og manglende tørkepapir. Dessverre en skuffende opplevelse. Styr unna.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, fridasolv

Reisende som så på Tijuana, så også på

Har du vært i Tijuana? Del dine erfaringer!