“God mat, elendig service”
Anmeldelse av Tijuana

Tijuana
Vurdert som nr. 1 296 av 1 555 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Booket bord her en fredag med venner. Ca 80 % bordene ute var ledige.

30 minutter før våre to timer hadde gått ut fikk vi beskjed om at vi måtte gå om en halv time.

Vi spurte om det var muligheter for å sitte litt til siden det var så mange ledige bord ute.

Servitøren svarte da at «Reservasjoner varer bare to timer, det er ikke lov å sitte lengre»

Vi forsøkte å spørre en annen servitør om det virkelig ikke var mulig å sitte litt lengre da det omtrent var tomt, og fikk nok en gang til svar at dette ikke var mulig da det pleide å være fult, men at hun ikke hadde sjekket dagens reservasjoner».

Da jeg bestilte fikk jeg dette i svar:

«Alle bordreservasjoner gjelder for 2 timer.
Dersom du ønsker lengre sittetid er det normalt ikke noe problem»

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, TravelingDarcy

Anmeldt 8. august 2021

Etter å ha vært her så innser jeg at jeg savner Taco Republica i Torggata.
VI hadde booket bord, noe som anbefales, og fikk en finfin plassering i bakgården. Spennende meny, men utrolig dårlig utvalg av vin.
Men Tijuana må ha Oslo's tregeste service. 45 minutter venting på drikke, og ytterligere 20 minutter venting på mat. Virker som at stedet er konstant underbemannet av uerfarne servitører.
Litt overstekte taco's, og overstekte tortilla-chips. Veldig god guacamole. Har det ikke vært for den lange ventetiden så hadde vi kommet tilbake.

Takk, svanteb2017
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Ved de tre anledning jeg har vært på Tijuana har maten vært utmerket, men det synes jeg spiller liten rolle når vi hver gang har fått mat og drikke etter altfor lang ventetid. Det var også flere feil i det vi fikk alle gangene jeg var der. Ventetid på mat kan tolereres, men å vente over 1 time på drikke er overraskende svakt. Det blir ikke en hyggelig opplevelse når man ikke kan få det man har lyst på. Det virker som det er altfor mye å gjøre for servitørene, som forsåvidt var hyggelige, og det virker som om eierene spekulerer i hvor få de kan ha på jobb. Her er det så lett å få til en perfekt opplevelse, med så god mat. Men ventetiden ødelegger alt!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 492jonasg
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi ventet over 1t og 15 min på maten. Vi fikk først maten etter å ha purret på denne. Maten var heller ikke noen skryte av. Vi har vært her flere ganger tidligere, men etter opplevelsene denne gangen kommer vi ikke til å gå på Tijuana neste gang vi vil ha Mexicansk mat. Alt for lite mat, og alt for dårlig oppfølging av betjeningen. Vi ble plassert på bordet, og måtte klare oss selv. Øla og ciderne var varme. Glassene var varme. Toalettet var ikke rengjort. Og smittevernreglene virket til å være vanskelig å overholde grunnet mye folk og lite personale.

Takk, linnidae
Anmeldt 14. juli 2021

Vi ventet over en time på første rett, og det var ikke akkurat verdt ventetiden. Spist her tidligere, og vært svært fornøyd, men skuffet denne gangen. Drinkene er gode- hvis du er klar til å vente 30 minutter før de kommer.

Servicen var heller ikke bra- helt sikkert fordi de hadde alt for mye å gjøre…

Neste gang vi ønsker oss mexicansk mat i Oslo, går turen IKKE hit.

Takk, Solligoll

Reisende som så på Tijuana, så også på

Har du vært i Tijuana? Del dine erfaringer!