Astrup Fearnley Museet

Ulike måter å oppleve Astrup Fearnley Museet på
Anmeldt 2. november 2018

Flott museum som trekker fram store kunstverk og har lokaler som virkelig kan fremheve disse verkene. Vi lot oss inspirere

2  Takk, Hellandu
AstrupFearnleyMuseet, Marketing Assistant på Astrup Fearnley Museet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Takk for hyggelig tilbake melding, vi håper du besøker oss igjen snart!

Med vennelig hilsen,

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Flott opplegg på famileverkstedet. Barna storkoste seg med å lage egne små hus og innrede disse i tråd med aktuell utstilling. Ingen som ville dra igjen. Vi kommer tilbake! :-)

Takk, SynneF

Hei Synne,

Det er så bra å høre at du og barna dine hadde en hyggelig opplevelse hos oss!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte dette museet i forbindelse med overnatting på Tjuvholmen. Museet består av to bygninger med forskjellig innhold. Veldig spennende utstilling med Damien Hirst, Koon etc. Liker godt moderne samtidskunst med fokus på enkeltelementer, og ikke den mer typiske tids-/stilinndelte kunsten.

2  Takk, andreasvj2014

Hei hei,

Tusen takk for positiv tilbake melding! Vi håper du kommer snart igjen.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Kjekk søndagaktivitet, nydelig område i fint høstvær. Utstillingen utfordrer og provoserer, men utvider egen horisont.

Takk, Wenche Kvalvik V

Hei Wenche,

Så bra at du hadde en fin opplevelse hos oss, vi håper du kommer igjen!

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Museum feirer 25 år og inngang i dag var gratis. Man kunne se på utstillingen av Fredrik Værslev i den ene delen. Det gjorde ikke inntrykk på meg.  I den andre delen var utstillingen av Jeff Koons. Det var en ny utstilling og jeg så på den med interessen. Det eneste som jeg ikke likte at bak gardinene ble skjult pornografiske malerier. De er ikke for alminnelige folk med barn.

Takk, Lena_Oslo

Hei Lena,

Takk for besøket! Som et åpent museum så må vi være forsiktig med hva vi viser publikum - gardinene brukes til å beskytte barn som kommer på utstillingen.