Astrup Fearnley Museet
Utforsk Oslos kunst og kultur med en lokal
0 anmeldelser

Bestill på forhånd
fra
USD 85,83
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Astrup Fearnley Museet på
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

vi fikk med oss Fredrik Værslev utstillingen som var helt fantastisk, wow for en kunstner!
Desverre var lyssettingen i den andre delen med deres faste kolleksjon litt dårlig lyssatt. Uansett super bra museum med kule midlertidige utstillinger!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Sara M
AstrupFearnleyMuseet, Marketing Assistant på Astrup Fearnley Museet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Hi Sara,

Thank you for your feedback, constructive criticism like that is always helpful to us, we are so glad you enjoyed your visit.

Best,

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Museet består av to adskilte moderne bygg og som ligger helt ned ved fjorden (Aker brygge). Museet viser samtidskunst og vaktene kunne overraskende mye om kunstnerne og deres verk da jeg spurte om noe. Det er et rom der barn kan tegne og en liten kafé der en kan ta en matbit og et glass vin. I tillegg er det en butikk der en kan få kjøpt fine gaver til store og små, eller et smykke eller en kunstbok til seg selv. Museet er også kjent for handlenettene som trykkes opp i begrenset opplag for hver utstilling som er, da med bilde av et av kunstnerens verk.Det anbefales å være medlem, da får man invitasjon til alle åpninger og til ulike forelesninger. Et handlenett pr.utstilling er også inkludert i en gunstig medlemspris.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, ingunn s

Hei Hei,

Så bra å høre at du fikk benyttet alle deler av museet, takk for så positiv feedback!

Med vennelig hilsen,

Anmeldt 2. november 2018

Flott museum som trekker fram store kunstverk og har lokaler som virkelig kan fremheve disse verkene. Vi lot oss inspirere

2  Takk, Hellandu

Takk for hyggelig tilbake melding, vi håper du besøker oss igjen snart!

Med vennelig hilsen,

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Flott opplegg på famileverkstedet. Barna storkoste seg med å lage egne små hus og innrede disse i tråd med aktuell utstilling. Ingen som ville dra igjen. Vi kommer tilbake! :-)

Takk, SynneF

Hei Synne,

Det er så bra å høre at du og barna dine hadde en hyggelig opplevelse hos oss!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte dette museet i forbindelse med overnatting på Tjuvholmen. Museet består av to bygninger med forskjellig innhold. Veldig spennende utstilling med Damien Hirst, Koon etc. Liker godt moderne samtidskunst med fokus på enkeltelementer, og ikke den mer typiske tids-/stilinndelte kunsten.

2  Takk, andreasvj2014

Hei hei,

Tusen takk for positiv tilbake melding! Vi håper du kommer snart igjen.

Med vennlig hilsen,