Astrup Fearnley Museet

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Astrup Fearnley Museet på
fra kr 999,00
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Fin utstilling i flotte omgivelser. Tilgjengelige og blide ansatte. Den originale Astrup Fearnley-delen av museumet var bra som alltid.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Bruker005
AstrupFearnleyMuseet, Administrative Assistant på Astrup Fearnley Museet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Hei hei,

Så flott å høre at du synes uttstilingen og sammlingen vår er vert et besøk. Det er jo også selvførgelig alltid hyggelig å høre at teamet her på Astrup Fearnley var med på å skape en fin opplevelse til deg.

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Interessant å sjå dyr på formaldehyd. Jeff Koons og Damian Hirts utstillingene var fantastiske! Bra museum 👍

Takk, Stine O

Hei Stine,

Vi er så glade for å høre at besøket var en suksess og at samlingen vår viste tankevekkende. Vi håper du kommer igjen snart!

Best,

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig utflukt, spesiell utstilling (Jeff Koons)
Greit å manøvrere barnevogn, med noe klønete heis for å komme til alle etasjer. Vi kommer igjen!

Takk, marte0

Hei Marte!

Tusen takk for nyttige tilbakemeldinger, det er godt å høre at du syntes kunsten var spennende. Vi skal ta problemet med barnevognen og heisen frem og sørge for at problemet er løst. Vi gleder oss til å se deg igen!

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Variert og veldig interessant kunstutstilling i flotte lokaler ved Oslofjorden. Flott utsikt over fjorden som ga kunsten noe ekstra eller skulle jeg si omvendt! Selv for en som ikke har så mye peiling på moderne kunst, ble mange ulike tanker og følelser vekket.

Takk, HeidiG1242

Hei Heidi,

Så hyggelig å høre at du ble inspirert av besøket ditt. Vi tar sikte på å gjøre samtidskunsten så tilgjengelig som mulig, så det er flott at du kunne glede deg over den så åpenlyst. Vi håper å se deg snart igjen.

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

vi fikk med oss Fredrik Værslev utstillingen som var helt fantastisk, wow for en kunstner!
Desverre var lyssettingen i den andre delen med deres faste kolleksjon litt dårlig lyssatt. Uansett super bra museum med kule midlertidige utstillinger!

Takk, Sara M
AstrupFearnleyMuseet, Marketing Assistant på Astrup Fearnley Museet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Hi Sara,

Thank you for your feedback, constructive criticism like that is always helpful to us, we are so glad you enjoyed your visit.

Best,