Astrup Fearnley Museet
Utforsk Oslos kunst og kultur med en lokal
0 anmeldelser

Bestill på forhånd
fra
USD 85,86
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Astrup Fearnley Museet på
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Et museum med fine omgivelser byr på et utvalg av moderne kunst. Hvis du ikke vil gå glipp av Damien Hirst og Jeff Koons må du absolutt dra dit.

Takk, peterandrasc2017
AstrupFearnleyMuseet, Administrative Assistant på Astrup Fearnley Museet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Hei Peter,

Det er flott å høre at du fant besøket ditt på museet inspirerende og tankevekkende! takk for at du tok deg tid til å besøke oss.

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Museumsbutikken har en del morsomme greier og det er utrolig fint ute her på sommeren. Både med skulpturer, uteservering og "strand". Museet i seg selv vil jeg heller si er så som så dessverre.

Takk, Forarsveen

Hei Hei,

Det er godt å høre at du likte den vakre bygningen vår og beliggenheten, og at museets fasiliteter var av høy standard. Vi har et program med tre store utstillinger hvert år, og vi oppdaterer kontinuerlig vår faste samling, så kanskje om du besøker igjen, kan du finne noen kunstverk mer etter din smak.

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Fin utstilling i flotte omgivelser. Tilgjengelige og blide ansatte. Den originale Astrup Fearnley-delen av museumet var bra som alltid.

Takk, Bruker005

Hei hei,

Så flott å høre at du synes uttstilingen og sammlingen vår er vert et besøk. Det er jo også selvførgelig alltid hyggelig å høre at teamet her på Astrup Fearnley var med på å skape en fin opplevelse til deg.

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Interessant å sjå dyr på formaldehyd. Jeff Koons og Damian Hirts utstillingene var fantastiske! Bra museum

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Stine O

Hei Stine,

Vi er så glade for å høre at besøket var en suksess og at samlingen vår viste tankevekkende. Vi håper du kommer igjen snart!

Best,

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig utflukt, spesiell utstilling (Jeff Koons)
Greit å manøvrere barnevogn, med noe klønete heis for å komme til alle etasjer. Vi kommer igjen!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, marte0

Hei Marte!

Tusen takk for nyttige tilbakemeldinger, det er godt å høre at du syntes kunsten var spennende. Vi skal ta problemet med barnevognen og heisen frem og sørge for at problemet er løst. Vi gleder oss til å se deg igen!