Expedia.comUSD 111
Trip.comUSD 111
Anmeldt 28. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Lars Kristian A, Daglig leder på Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Anmeldt 26. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019

Anmeldt 20. november 2018

Jeg syntes dette hotellet passer mer for typ forettningsreiser. passer overhodet ikke for par/familie, vi ble ikke møtt på en måte vi hadde forventning til, vi følte folk var litt fordomsfulle rett og slett. det er veldig fint og ryddig, men selv servicen var litt treig. hadde ringt resepsjonen flere ganger før jeg fikk det jeg spurte om, og dette var etter en renholder åpnet rommet vårt for å sjekke om hvem/eller hva vi gjorde på rommet. til slutt fikk vi det vi ba om.frokosten ser bra ut ved første øyekast men må si jeg ble litt skuffa når alle kjøttrettene innholdt svin. ventilasjonen bråker litt om kvelden også som gjør det vanskeligere å sovne.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, gelilak
Lars Kristian A, Daglig leder på Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære gjest,

Ønsker å takke deg for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse etter ditt opphold hos oss. Vi beklager om ting ikke stod til dine forventinger. Det du påpeker vil nå bli tatt opp med de respektive ansvarlige slik at vi ved ditt neste besøk kan leve opp til dine forventninger. Gi meg gjerne beskjed om det er noe jeg kan bistå med.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Helt ok, greie rom og hyggelig betjening.
God service i resepsjonen.
Frokosten er bra men som mange andre steder, ikke kom ned rett før frokosten stenger. Kunne godt vært finere glass på rommet,
Men fikk låne vinglass i baren
Vært her før og kommer tilbake igjen!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 769rolfh
Lars Kristian A, Resepsjonist på Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2018

Kjære gjest!

Tusen takk for dine hyggelige kommentarer om oss, det er veldig hyggelig å lese du ønsker å komme tilbake til oss for et nytt opphold i fremtiden. Du er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 31. oktober 2018

Har overnattet mye på hotell gjennom de siste tiår, og stort sett er det bra sevice, men må meddele å være meget imponert over servicen jeg mottok fra bar- og kjøkkenpersonalet, med nydelig mat, pent smil og serrvice fra hjertet uten sidestykke.

Spesielt se to jentene fra baren og kjøkkenet som utviste en fantastisk hyggelig service og profesjonalitet den 31.10.2018.

Meget hyggelig personalet på bookingen/resepsjonen som yter gjerne den lille ekstra servicen for å gjøre kundene fornøyde

Radisson Alna anbefales på det sterkeste!!

Fra hjertet
Hilsen 337
abedin2018@mail.com

Romtips: Hold dere på venstre fløy med lav etasje:) min favoritt på resepsjonen som er meget dyktig og hyggelig fra asiatisk oppr. kontakt henne:)
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
2  Takk, Escape13658122746
Lars Kristian A, Daglig leder på Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære Escape13658122746,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding angående ditt opphold hos oss. Det er motiverende for alle oss ansatte på hotellet å lese at vi møtte dine service forventninger og at du ønsker å komme tilbake til oss for et nytt opphold. På vegne av meg og resten av hotellet velkommen tilbake!