“Fin møteplass for voksne mennesker.”
Anmeldelse av Fridtjof's Pub

Fridtjof's Pub
Vurdert som nr. 1 091 av 1 571 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. desember 2018

Man bestiller og betaler for drinkene i baren. Dette er et sted som passer de fleste voksne mennesker, og om sommeren er det også mulig å sitte ute. Toalettene ligger i 2.etasje så det kan være litt upraktisk. Dette er et sted som greier å holde seg populær år etter år, og det er populært møtested for for eksempel tidligere kullkamerater etc. vet jeg, og det skyldes nok at det både ligger veldig sentralt til i Oslo, men også fordi lydnivået er slik at det er mulig å føre en samtale der.

Takk, Ingeborg56

Anmeldt 19. mai 2018

Denne puben er stedet for voksne som vil slappe av over et glass. Behagelig lokale å prate i, artig utsmykning av lokalet, greie priser. Utvalget er godt nok for de fleste.

Dato for besøk: april 2018
Takk, tormodh406
Anmeldt 13. desember 2017

Fikk et vindusbord ved ankomst. Fikk raskt bestilt drikke av en hyggelig servitør. Fridtjof's Pub er et artig vannhull, men vindusbord på vinteren medfører dessverre kald trekk når det er kaldt ute. Puben anbefales og vi kommer tilbake.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 598einarw
Anmeldt 18. august 2017

Et flott sted å starte kvelden. Stedet ligger svært sentralt, og blir for oss ofte et møtested,
det er flere som tenker som oss, for stedet er ofte som mest hektisk tidlig på kvelden.
Et nokså voksent publikum, også noe som gjør at vi bruker stedet.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Aud S
Anmeldt 1. juli 2017

Her skal jeg røpe en liten hemmelighet, man kan også bestille deilig Thai mat her, som blir laget på Thai restauranten "Blue-Siam" som ligger vegg i vegg. Da vi satt ute en varm og solrik sommerdag etter jobb, var vi de eneste som satt og spsite, de fleste kommer hit for å nyte øl, vi var de eneste som koste oss med en flaske hvitvin og deilig Thai. De har en litt kortere meny enn hos Blue-Siam, men det virker som de har valgt ut de rettene som det går mest av. Et deilig sted å sitte etter jobb, og overraskende god plass, når "alle" skal til Aker-brygge for å nyte en øl etter jobb. Gå hit i stedet, her finner du bord, både inne og også ute hvor det er sol lenge og det ligger lunt til om det blåser nede på brygga så sitter man bedre her.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Bunny-and-Clyde

Reisende som så på Fridtjof's Pub, så også på

Har du vært i Fridtjof's Pub? Del dine erfaringer!