“Guttetreff”

Vurdert som nr. 1 091 av 1 558 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. september 2021

Stedet er hyggelig med god atmosfære. Bra sted for en øl og en varm og lun prat. De har godt utvalg av øl sorter. Servicen er som en kan forvente på en Pub, god. Vi hadde en hyggelig stund med nydelig IPA øl.
Stedet kan anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ullern22

Anmeldt 15. juni 2019

Sentralt og med ganske mange uteplasser. Men svært dyrt. F.eks. 104 kr for 0,33 liter vanlig IPA. Dårlig reklame for Oslo og Norge.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Jan T
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Denne tradisjonsrike puben på plassen foran Rådhuset er stille og rolig. Det er bare å sette seg ned ute eller inne, all biltrafikken utenfor er nå borte. Yndet sted for finansfolk.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Terje J
Anmeldt 8. mai 2019

Vi var en godt voksen venninnegjeng som var der 4. mai. Hyggelig sted, men få gjester. Etter noen timer kommer den mannlige servitøren og sier at vi ikke får bestille mer. Vi hadde beveget oss for lite sa han! Vi satt rolig og pratet. Ingen var overstadig beruset og ingen var utagerende. Vi ble meget overrasket. Har aldri opplevd maken. Vi gikk videre til en nabopub og kom inn uten problemer. Tror ikke en kameratgjeng hadde blitt behandlet på samme ufine og nedlatende måte. Vi kommer aldri tilbake!

Dato for besøk: mai 2019
3  Takk, Annlys
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Rolig sted med lite gjester. Det siste kan vi forstå etter å ha vært der i går, og opplevd den dårlige oppførselen til betjeningen. Vi var 6 godt voksne damer som etter en middag ute tok turen innom Fritjof for noen glass øl/vin. Det er rolig og lav musikk i lokalet, og vi hadde hyggelige samtaler og litt latter. Kelneren var i starten veldig hyggelig og serviceinnstilt, selv om han ikke snakket norsk, noe som i seg selv er en uting. Det må kunne forventes at man kan snakke sitt eget morsmål i sitt eget land, og bli forstått. Litt utpå kvelden skulle vi runde av med et lite glass til, og bestilte dette. Etter en liten stund kom kelneren tilbake og fortalte at vi ikke fikk mer servering da vi hadde fått nok...
Maken til frekkhet har vi aldri opplevd. Ingen av oss var overstadig beruset. Vi krevde å få snakke med stedets ansvarlige. Hun kom, men støttet seg på kelnerens avgjørelse, selv om hun måtte innrømmet at ingen av oss virket overstadig beruset.
Jeg må ærlig innrømme at jeg ble mektig forbannet når hun lirte av seg at dersom vi ikke tok mer vin/øl i dag ville vi få en god dag i morgen.
Jeg må si at jeg hisset meg litt opp over hennes uttalelse og nedlatende holdning til fullt oppegående voksne folk. Noe hun da brukte mot meg med å si der ser du, du er hissig fordi du har drukket for mye.
Folkens! Dette stedet er bare å styre unna. Vi kommer ikke tilbake noen gang.
For øvrig kan jeg legge til at vi fint ble ønsket velkommen og fikk servering på en bar rett ved. Vi forstår godt nå hvorfor det var veldig god plass på Fritjof, og veldig fullt på puben rett ved siden.

Dato for besøk: mai 2019
3  Takk, PiaGj

Reisende som så på Fridtjof's Pub, så også på

Har du vært i Fridtjof's Pub? Del dine erfaringer!