Ulike måter å oppleve Fram Museum på
Oslo sykkelutleie
21 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Jeg har bodd 31 år i Oslo, men aldri besøkt dette museet før. Det angrer jeg på at jeg ikke har gjort tidligere! Det var et engasjerende og godt museum. Pandemiforholdene ble godt ivaretatt. Eneste å sette fingeren på, var de ansatte du møtte ved inngangen. Dette var uengasjerte folk, som helst ville hjem. Men det ødela ikke dette spennende museum. Husk at det er vanskelig for funksjonshemmede å oppleve hovedattraksjonen.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, j_rgenf805
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Pandemiutfordringene ble godt ivaretatt med tydelige tiltak.
Fram og Gjøa har flott presentert historie. Vi satt på dekk på Fram, på et gyngesete, mens vi fulgte filmen som ble vist på takhimlingen. Det gav god effekt.

Dato for opplevelse: august 2020
3  Takk, Elma-engel
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefint. Spennende. Lærerikt. Hyggelige ansatte. Bra smittevern. Topp beliggenhet. Har du ikke vært der, så ta turen :)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, solfrid2019
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Spennende reise tilbake I tid med polfarerne Nansen og Amundsen. Veldig lærerikt å besøke museumet på Bygdøy.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 615kjetils
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et flott og lærerikt museum. Sett av noen timer, les all informasjon og se på bildene. Gå ombord i skipet og du får nesten følelsen av å være på sjøen. Spennende for små og store samtidig som det er lærerikt.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, karenmarieh