Ulike måter å oppleve Drobak på
fra USD 1 869,36
Anmeldt 3. oktober 2018

Utrolig sjarmerende by med mange gamle hus, hyggelige butikker, "julenissehuset", spisesteder og ikke minst en fin badestrand.

Takk, helenbs1
Anmeldt 31. august 2018

Er man i Oslo så kan jeg anbefale å ta en tur med ferja til Drøbak. Dette er et idyllisk sted med et par gose restauranter.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 7. august 2018

Drøbak er en koselig liten landsby ved sjøen. Det er alltid en veldig deilig fredelig atmosfære i Drøbak, en egen ro over stedet. Jeg drar hit hver sommer å bader i Badeparken, som jeg liker veldig godt. Synes det er en fantastisk strand med sine klipper, sandstand, gressplen og park rett nede ved sjøen og rett i sentrum. Jeg synes at Drøbak er en liten sommer landsby, selv om jeg har vært der på vinteren også mange ganger,så er det finest der om sommeren synes jeg. Absolutt et sted å besøke.

Takk, Annette A
Anmeldt 2. august 2018

Underlig nok er Drøbak her oppført som en severdighet for seg selv, i Oslo. Det får så være. Drøbak er vel verdt en liten dagstur, og da vil jeg anbefale å ta båten ut fra Aker brygge, som går i sommerhalvåret, og så starte med det besøk på Oscarsborg. I selve Drøbak sentrum er det pensjonistene som rår og ikke så mye å finne på eller se, men det er da et koselig sted.

Takk, amarcord83
Anmeldt 27. juni 2018

En vakker by med mange kafeer.
Fine bademuligheter i byen og rundt omkring.
Spennende småbutikker.
Lett adkomst fra Oslo med buss og båt

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, aleksander80