Gratis medisin

Marka er gratis medisin og meditasjon for alle som trenger det. Gå på tur, skitur, korte eller... les mer

Anmeldt 3 uker siden
86jonasberg
Lillestrøm, Norge
Fantastisk tur og rekreasjonsområde

Marka ligger rett utenfor byen og innehar et fantastisk tur og rekreasjonsområde. Her kan man nyte... les mer

Anmeldt 14. juli 2019
Janne E

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 2. oktober 2018

Fra Frognerseteren går det flere turløyper som kan brukes både til fot og sykkel turer om sommeren og på ski om vinteren. Om sommeren kan du følge godt skiltete turløyper og komme til mange fine fiske / bade vann, eller plukke blåbær, multebær og tyttebær. Om vinteren er det flotte oppkjørte skiløyper for både korte og lange turer. På Frognerseteren finner du også en fin gammel restaurant i en gammel tømmer bygning og her kan du også utsikt over det meste av Oslo by.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 544ivarj
Anmeldt 10. august 2018

Markene rundt Oslo har lett adkomst fra flere punkter vha offentlig transport - fine stier og løyper som er godt merket sommer og vinter - vakker natur

Takk, 882post
Anmeldt 9. august 2018

Nydelig tur opp til Vettakollen,dette anbefales på det sterkeste,tur inn i naturen med mye skog og avsluttet med bad på Sognsvann.

Takk, paulo l
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi har en fantastisk natur rundt Oslo. Ta på gode sko og kom dete IT i den vakre naturen vi har.
Ta el kaffe på en av kaféene. God tir

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, tomlN9873UN
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Det Er så lett å komme seg til marka fra sentrum - herlig avbrekk fra bykaoset! Familien min bor i Lillomarka og derfor ferdes jeg ofte i Oslos markagrense

Takk, meeal2016