Guidet gruppevandring i Holmenkollen

fra
kr 799,89
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oslomarka på
fra kr 799,89
fra kr 1 364,52
fra kr 1 423,34
fra kr 1 599,78
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Det å vandre en tur i skogen en regnfull høstdag er fantastisk. Turen fra Sognsvann til Ulkevålserer er akkurat passe utfordrende og lang for «vanlige» turgåere som meg.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Mirellaen
Anmeldt 2. oktober 2018

Fra Frognerseteren går det flere turløyper som kan brukes både til fot og sykkel turer om sommeren og på ski om vinteren. Om sommeren kan du følge godt skiltete turløyper og komme til mange fine fiske / bade vann, eller plukke blåbær, multebær og tyttebær. Om vinteren er det flotte oppkjørte skiløyper for både korte og lange turer. På Frognerseteren finner du også en fin gammel restaurant i en gammel tømmer bygning og her kan du også utsikt over det meste av Oslo by.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 544ivarj
Anmeldt 10. august 2018

Markene rundt Oslo har lett adkomst fra flere punkter vha offentlig transport - fine stier og løyper som er godt merket sommer og vinter - vakker natur

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 882post
Anmeldt 9. august 2018

Nydelig tur opp til Vettakollen,dette anbefales på det sterkeste,tur inn i naturen med mye skog og avsluttet med bad på Sognsvann.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Paulo L
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi har en fantastisk natur rundt Oslo. Ta på gode sko og kom dete IT i den vakre naturen vi har.
Ta el kaffe på en av kaféene. God tir

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, tomlN9873UN