Oslo lett gange

6 anmeldelser
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 6. februar 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig en tur ned til slottet i enden av Karl Johan. Fin park i området rundt, både slottet og parken er verdt et besøk.

Dato for opplevelse: mars 2020
2  Takk, anchalr2016
Anmeldt 13. januar 2020 via mobile enheter

Her er det vakkert! Guidet tur på slottet er verdt hver eneste krone. Å komme bak fasaden og se hvordan de kongelige lever er fint. Løp og se.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, HCMy
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Hadde med tre tennåringer som hadde en knall opplevelse
Vi fikk sett mye vi ikke trodde var mulig og til og med sett ut fra verandaen

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, Torilsagapo
Anmeldt 23. oktober 2019

En reise og opplevelse uten mye stress. Lett komme frem. Lett å få besøk. Lett bestille på nytt.
Enkelt å trives i rolig atmosfære.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, Terje R
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Kan anbefales - virkelig flinke guider. Veldig lærerikt for store og små. Vi meldte oss på drop-in, men bestilling i forkant er nok lurt.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, Samuel_Vane