Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt

146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 490,84
Anmeldt 6. februar 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig en tur ned til slottet i enden av Karl Johan. Fin park i området rundt, både slottet og parken er verdt et besøk.

Dato for opplevelse: mars 2020
2  Takk, anchalr2016
Anmeldt 13. januar 2020 via mobile enheter

Her er det vakkert! Guidet tur på slottet er verdt hver eneste krone. Å komme bak fasaden og se hvordan de kongelige lever er fint. Løp og se.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, HCMy
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Hadde med tre tennåringer som hadde en knall opplevelse 🤩
Vi fikk sett mye vi ikke trodde var mulig og til og med sett ut fra verandaen 🙌🏼

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, Torilsagapo
Anmeldt 23. oktober 2019

En reise og opplevelse uten mye stress. Lett komme frem. Lett å få besøk. Lett bestille på nytt.
Enkelt å trives i rolig atmosfære.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, Terje R
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Kan anbefales - virkelig flinke guider. Veldig lærerikt for store og små. Vi meldte oss på drop-in, men bestilling i forkant er nok lurt.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, Samuel_Vane