“Tasty :)”
Anmeldelse av Hitchhiker

Hitchhiker
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Hitchhiker har med sin beliggenhet i 2 etasje på Mathallen vært inspirert av gatemat fra hele verdens siden starten i 2015, men siden 2019 har kjøkkenet ønsket å ta et dypdykk i asiatisk farvann. Hitchhiker er for mange mer et spisested enn en restaurant. Vi er kjent for å introdusere uimotståelige retter konstruert og gjenskapt med egen vri. Hos oss kan du få to land fra hver side av kloden kombinert i én og samme rett. Menyen endres hyppig etter sesong med fokus på smaksrike retter. “Med seks år på ryggen som landets første streetfood-restaurant har vi siden åpningen vært på jakt etter å skille oss ut og være i forkant av kulturen. Alltid digg mat!” Kom innom på middag i andre etasje på Mathallen for en kulinarisk reise!
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Mat som er smakfull og servitør som virkelig gjør en god jobb gjør dette til en restaurant som er verdt et besøk. Ikke Oslos billigste men når mat og drikke blir satt sammen slik de gjør er det verdt prisen.

Takk, RoyAlAndersen

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Ble hyggelig mottatt og fikk god service gjennom hele besøket. Vi bestilte 7 retteren og delte den på 2 personer. Hver enkelt rett ble beskrevet når den ble servert. Alle rettene var spennende og smakte veldig godt. Siden stedet lå i 2.etg i Mathallen var det fint og rolig i restauranten. Går gjerne tilbake hit.

Takk, Norway1961
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk med den type asiatiske små retter hvor man kan smake på masse forskjellig , veldig godt tilberedt med servitør som forteller deg hver rett . Anbefales på det sterkeste , lurt å bestille bord

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Grena2013
Anmeldt 7. august 2018

vi bestilte alle 7 rettene de hadde og fikk tilpasset porsjonene etter det. utrolig spennende smaker basert på streetfood verden over.
hyggelig betjening.
beliggenheten er i andre etasje på mathallen, kanskje ikke det mest koselige og intime, men likevel var det hyggelig stemning og de hadde dekorert det slik at det fikk en uformell kul stemning.
de bytter ut menyen hver andre uke og baserer menyen etter hvilke råvarer de har. spennende konsept.

Dato for besøk: august 2018
Takk, CamillaA432
Anmeldt 9. april 2018

Menyen de har nå er åpenbart noe enkel i forhold til prisen. Skal man ha såpass høye priser for en meny, må kvaliteten være på topp. Det er den ikke. Man får enormt mye mer for pengene andre steder. Eierne av dette stedet eier også Golden Chimp på Tøyen/Grønland. Der får man noe mer eksotisk mat med mye høyere kvalitet. Nå er åpenbart tiden kommet for å bruke billige råvarer og TJENE PENGER - etter at de har fått opp ryktet sitt. Middels service, sen servering og en del feil i serveringen. De må skjerpe seg ellers holder ikke dette stedet lenge.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Calle251
Sandra O, Manager på Hitchhiker, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2018

Hei, det var trist å høre at du opplevde dette hos oss. Chimpen har en helt annen pris på menyen sin (695,-) og da åpenbart "høyere kvalitet". Våre retter speiler prisen. En 5 retter til 475,- er 95 kr retten. Våre råvarer baseres ikke på billige råvarer, men vår inspirasjon fra gatemat verden over. Vi beklager middels service og vil se på våre rutiner. Håper du likevel ønsker å ta turen tilbake.

Reisende som så på Hitchhiker, så også på

Har du vært i Hitchhiker? Del dine erfaringer!