“Dårlig betjening, sure personalet og dørvakter som leker politi”
Anmeldelse av Kulturhuset i Oslo

Kulturhuset i Oslo
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Umulig å bestille på en enkelt måte, bestillingssystem som ikke funker. Endte med at jeg måtte vippse bartender direkte for å få ølet, men først måtte vise ham par ganger at systemet funket ikke før jeg fikk bestille via ham. Merkelig...

Dørvaktene er frekke og leker politi. Ellers sure uproffe personalet. Tror ikke vi møtte en som var hyggelig.

Eneste positive er at det er stort og nok plass uansett tid.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 86jonasberg

Anmeldt 10. desember 2019

Det finnes noen hyggelige folk blant personalet, men de i hovedbaren er sure og uhøflige, og snakker ikke norsk. Vanskelig å kommunisere når det i tillegg er høy lyd. I tillegg er prisnivået ganske høyt.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 837heidij
Anmeldt 15. september 2019

Kulturhuset har noen forferdelige dørvakter som behandler folk respektløst. De gjør absurde vurderinger som virker tilfeldig. Jeg har aldri blitt så dårlig og urettferdig behandla av en dørvakt på et utested. Når det er sagt så elsker jeg alt ved Kulturhuset, bortsett fra vekterne.

Dørvakten titta så vidt opp på meg før han sa «du får ikke fikk lov til å komme inn». Jeg spurte hvorfor all verden jeg ikke skulle få lov til det, jeg hadde venner jeg skulle møte der inne, og jeg hadde knapt drukket et par øl, men jeg fikk ingen begrunnelse på hvorfor. Det var ikke fullt der eller noe, men det virket som at dørvakten bestemte seg i dét han så meg. Det var ingen andre i køen. Jeg ble helt satt ut fordi jeg kunne virkelig ikke forstå hvorfor han skulle være sånn mot meg. Han var så utrolig lite imøtekommende og hyggelig, han mumlet og var frekk og skubbet meg ut og ba meg komme meg vekk.

Det ødela hele kvelden, og ikke minst så ødela det mitt forhold til Kulturhuset. Etter den hendelsen har jeg aldri lyst tilbake dit. Håper virkelig at de kan gjøre en opprydding i hvilket vekterfirma dere bruker.

Dato for besøk: september 2019
5  Takk, Amalie J
Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Selve stedet er ok for å sitte å prate og de har noen bra arrangementer, men pass på å ikke bestille cider, det er en rip-off når man betaler 101 kr og de fyller halve glasset med isbiter og så dukker på med cider, det er bare et halvt glass til den prisen, hadde man drukket øl så får man vel vanligvis et glass, ikke et halvt!
Har også hørt fra to venner ved separate anledninger har blitt prøvd nektet i døra selv om man var edru og kom rett fra jobb., dårlig kultur synes jeg..

Dato for besøk: april 2019
3  Takk, charlotte589
Anmeldt 21. mars 2019

Kulturhuset har en ok matbar og tre gode drikkebarer.
Dagens suppe koster kr 95, andre supper litt mer. De har også bakst, burgere, øll og vin i matbaren.
Jenta bak skranken snakket nesten ikke norsk, og slo inn en suppe istedenfor to. Jeg ba om en flaske vin og to glass, men fikk to enkeltglass. Kokken ordnet raskt en suppeporsjon nr 2. Den var nydelig - gulrot, linser og kokosmelk. Men det var ikke noe pepper i noen av kvernene på disken. Når man bestiller suppe, forventer man at den kommer med brød og smør. Her ble vi spurt om vi ville ha brød, og etter et "ja" økte regningen med 16 kr pr kuvert. Brødet var gårsdagens surdeigsbrød, ristet så hardt, at det også kunne ha vært tre dager gammelt, og istedenfor smør fikk vi en slags pisket fløte sak med urtesmak. Den var faktisk veldig god.
Priser for drikke er OK, og stedet er kult med en stor indre gård for røykere, og både stille og mer bråkete områder fordelt på tre etasjer. Veldig bra for vennetreff. Kulturhuset arrangerer ulike ting som live Cuban salsa, Drikk og strikk, så det er masse å følge med på, om man vil.
Ønsker du en matopplevelse, bør du heller velge noen andre steder i Operapassasjen.

Dato for besøk: mars 2019
3  Takk, Rasa Z

Reisende som så på Kulturhuset i Oslo, så også på

Har du vært i Kulturhuset i Oslo? Del dine erfaringer!