“Kjempe god pizza.”

Kjøkken: Pizza
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Brukte Tripadvisor for å finne en plass hvor vi kunne spise pizza i Vålerenga området og vi fant gull.
Stedet var kanskje litt slitt, men det gjør ikke noe når betjeningen er hyggelig og maten var super. Godt øl har de også i kjøleskapet. Prisene var også hyggelig. Anbefaler denne plassen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 280asgeirl

Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Dette har vært min favoritt pizzeria siden 2011. De er en veldig hyggelig mann som driver det og de holder alltid den samme gode italienske standeren. Det litt for mange pizzaer på menyen idag, men de byr på mange bra kombinasjoner. Bunnen er alltid tynn og sprø. Passe søt deig med en frisk tomatsaus og akkurat passe mye ost :-)

Dato for besøk: desember 2017
Takk, pelleblabar
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

En liten og Koselig sted . Bra Servis og rimelige priser. Prøvde Nummer 2.15,16 . Kom å prøv de. Anbefaler

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Narin R
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

God pizza og godt utvalg. Flere gode vegetaralternativer. Best for take away, men det finnes et par bord der, og det er alltid noen som sitter der og spiser. Litt kjedelig tomatsaus, men ellers er smakene bra. Beste pizzaen i området, og jeg spiser der ofte.

Dato for besøk: september 2017
Takk, linkigu
Anmeldt 7. desember 2016

Tynn og sprø bunn med mye godt fyll, kan ikke bli bedre. Godt utvalg, her kan en bestille og ta med eller spise i restauranten.
Svært hyggelig personale.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, gotogate

Reisende som så på Pizzeria la pietra, så også på

Har du vært i Pizzeria la pietra? Del dine erfaringer!