“Middag”
Anmeldelse av Sea Sushi

Sea Sushi
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Var å spiste middag, vi hadde to forskjellige asiatiske retter med kylling. Maten var god. Stedet anbefales.

1  Takk, 282christopherb

Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Spiste kveldsmat med kone, sønn og svigerdatter. Maten, både sushi og wok-like var svært godt. Prisen var også hyggelig. Atmosfæren derimot var kun middels, derfor blir det kun en tre-er i totalsum.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 21. februar 2020

Sushien er okei, men surt personale. Vært her 2-3 ganger før fordi sushien er billig og passe god, men vil ikke anbefale.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, hadepabadet
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Kjøper take away hver søndag og vi e ganske fornøyd med sushien de lagar. Godt og billig i forhold til andre sushi steder i samme prisklasse.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, mostafawz
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Bestilte take-away mat, da vi ringte ble vi møtt av en særdeles sur tone i den andre enden. Da vi møtte opp, hadde de ikke fått med seg hele bestillingen og hadde i tillegg like sur tone som på telefonen. Trist, da maten var god, men kommer dessverre ikke til å bestille herfra igjen.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, LovMo96

Reisende som så på Sea Sushi, så også på

Har du vært i Sea Sushi? Del dine erfaringer!