“Holder det høye nivået”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018

Vi hadde bestilt bord og var ikke helt fornøyd med bordets plassering innerst i kroken oppe i 2. Etg. En hjelpsom ansatt ordnet greit at vi fikk bytte til et veldig hyggelig plassert bord ved vinduet i 1.etg.
Maten var som alltid kjempegod - alt var veldig godt med en ekstra tommel opp for lysing- retten. Veldig blid, hyggelig og oppmerksom service gjennom hele måltidet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Nytelser
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på Delicatessen på Aker Brygge. Det kam være lurt å bestille bord på forhånd, da det var helt fullt denne kvelden. Maten var helt nydelig og vi hadde en veldig oppmerksom kelner som passet på at vi hadde nok mat og drikke gjennom hele besøket.

1  Takk, Ane-hal

Anmeldt 27. oktober 2018

Et intimt og koselig spisested med stort utvalg av tapasretter på menyen. Hyggelig og serviceminded servitør med gode tips til både mat og drikke og med et smittende humør. Kommer gjerne igjen.

Takk, kirstiho

Anmeldt 14. oktober 2018

Veldig god mat/tapas, enkelt men delikat servert og hyggelig og serviceinnstilt personell. Det har ikke så mye med maten å gjøre, men det er forholdsvis mye støy i lokalene og det trekker litt av helhetsbilde. For all del, vi kommer tilbake

1  Takk, 622einarr
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei Einar!

Så hyggelig å høre at mat og service falt i smak, vi jobber for å fortsette å levere kvalitet ved hvert besøk.
Vi har utbedret det som er mulig med tanke på akustikken, et tips er å styre unna fredag- og lørdagskveld.

Håper vi ses igjen snart!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god tapas, morsomme servitører som hadde gode anbefalinger når gjaldt både mat og drikke. Frister til gjentagelse

1  Takk, heidiwiker

Hei Heidi!

Så hyggelig, vi gleder oss til reprisen.

Reisende som så på Delicatessen Aker Brygge, så også på

Har du vært i Delicatessen Aker Brygge? Del dine erfaringer!