“Julebord”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Topp betjening. God mat. Positivt overrasket over prisen etter at vi 6 hadde spist og drukket godt. Anbefales.

1  Takk, Jørn-Thomas G
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Jørn-Thomas!

Så hyggelig, håper vi ses igjen snart!

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Ok mat, men langt fra den beste tapasen jeg har spist. Mye støy i lokalet. Blir ikke førstevalg neste gang jeg jeg skal ut og spise Tapas.

Takk, Coastal189534

Hei!

Det var synd å høre at opplevelsen ikke sto til forventingene.

Vi vil gjerne få utdypet hva det var som ikke falt i smak, send oss gjerne en mail på akerbrygge@delicatessen.no om du finner tiden til det.

Håper vi kan få sjansen til å rette opp intrykket!

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi var to på middag på Delicatessen. Supre rustikke lokaler, svært hyggelig betjening.
Solid meny, vi valgte 8 retter. Knallgod mat og god stemning i restauranten. En svært vellykket middag. Anbefales på det sterkeste!

Takk, olej_rgenj2014

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Håper vi ses igjen snart!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Tildels mye støy i lokalet.
Svært god smaksopplevelse og rikelige porsjoner.
Hyggelig og behjelpelig betjening.

2  Takk, Kloken78

Hei Ken!

Det gleder oss å høre at mat og service falt i smak.
Dessverre får vi ikke gjort så mye med støy når det er fullt i restauranten.

Vi håper på et besøk i nær fremtid!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Spiste sen lunch her en lørdag. Veldig god service, og hyggelig personale. Bra tapas, men langt fra den beste tapasopplevelsen jeg har hatt.

Takk, BirgithL1
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Birgith!

Vi vil gjerne høre mer om hva det var som ikke traff, send oss gjerne en mail på akerbrygge@delicatessen.no.
Kanskje får vi muligheten til å rette opp inntrykket.

Hjertelig velkommen tilbake skal du være!

Reisende som så på Delicatessen Aker Brygge, så også på

Har du vært i Delicatessen Aker Brygge? Del dine erfaringer!