“Velsmakende men mye mangler”
Anmeldelse av Delicatessen Aker Brygge

Delicatessen Aker Brygge
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019

Vi hadde bestilt bord til to i god tid, men servitøren ville gi oss et bord akkurat der trafikken går til doen og til kjøkkenet, da vi påpekte dette ble vi satt borti en trang krok, de liker ikke å selge tomannsbord her nei. Menyen virker gjerrig til å være tapas dårlig utvalg og uleselig hvis du ikke kan spansk. men servitøren anbefalte gjerne, Hun anbefalte vin og da en relativt dyr anbefaling.....Uproft. De serverer maten med fart fra en kinarestaurant, tydelig at de vil ha lite kos og mye fart i huset.
Alt for høye priser 125 for en sorbet er alt for mye. Det finnes betydelig bedre tapas i byen.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Serendra
AnnaNorderhaug, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2019

Hei Serendra.

Så leit å høre at opplevelsen ikke stod til forventningene.

Ved Delicatessen Tapasbar ønsker vi å gi våre gjester en så lik som mulig opplevelse av å sitte på en tapasrestaurant i Spania. Derfor blir maten servert løpende og deler av menyen presentert på originalspråket, men det er så klart åpent for å få forklaring fra personalet om det er ønskelig.

Vi har et bredt utvalg av vin så vårt personale er trent i å anbefale det beste til maten som blir servert og det som er populært blant våre gjester i forhold til smak, pris og kvalitet. Hvis prisnivået ikke samsvarer med gjestens skal det finnes rimeligere alternativ også.

Når det gjelder desserten du sikter til har jeg det vanskelig for å skjønne hvor på menyen den finnes. Den eneste desserten vi har på menyen til liknende pris er "Crema Catalana" som er en spansk versjon av Créme Brûlée som kommer med en bringebærsorbet på siden. Ellers tilbyr vi en "Ukens Cava sorbet" til prisen av 98 kr.

På dager med stor pågang gjør vi det vi kan for å plass til så mange gjester så mulig som gjør at vi dessverre ikke kan garantere at man kan velge akkurat det bordet man ønsker seg – også selv om man har reservert god tid i forveien. Vi anbefaler derfor å notere alle spesielle preferanser under reservasjonsprosessen. Selv om vi ikke kan garantere at det blir oppfylt, vil restauranten være informert om dette og det vil derfor være en større sannsynlighet for at vi når forventningene deres.

Vi tar all kritikk til etterretning og din tilbakemelding vil bli sendt videre til daglig leder. Send oss gjerne en mail til akerbrygge@delicatessen.no så hører vi mer om det og muligheten til å rette opp inntrykket

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Spiste der før et teaterbesøk.
Vi hadde trengt mere enn 1,5t, fordi tapas er kosemat.
Restauranten er hyggelig, har en god, variert meny. Maten var pent anrettet, delikat og gode smaker. Servicen var upåklagelig.
Vi kommer gjerne tilbake, og vil da sørge for litt mere tid.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Grethe L
AnnaNorderhaug, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Hvis det ikke ble gjort tidligere, anbefaler vi å reservere bord på forhånd ettersom du får standard sittetid som er 2 timer. Da vil du forhåpentlig kunne nyte tapasen slik du ønsker.

Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 4. januar 2019

Alle mulige og deilige tapasretter til fornuftige priser og god service i fine og lyse lokaler på Aker Brygge. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, thowis

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen skal dere være! <3

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig fint sted, super service og NYDELIG mat! Jeg har ikke satt mine siste skritt innenfor den restauranten

Takk, Victoria B
annanorderhaug, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har besøkt Delicatessen ved flere anledninger, de skuffer aldri på mat og vin! Et perfekt kjæreste-sted, dempet belysning med en spesiell atmosfære pga det store lokalet. Maten er alltid utsøkt og personalet hyggelig. Maten kommer alltid raskt og servitøren er ofte innom for å sørge for at man har det man trenger av mat og drikke. Det beste tapasstedet i Oslo, som må besøkes!

Takk, W1936MXlindak
Benjamin B, Kundeansvarlig på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei!

Takk for en fin tilbakemelding <3

Vi håper på et besøk i nær fremtid!

Reisende som så på Delicatessen Aker Brygge, så også på

Har du vært i Delicatessen Aker Brygge? Del dine erfaringer!