“God mat og service”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god tapas og bra service. Vi fikk maten raskt, og servitørene kom med pledd med en gang vi spurte om det.

1  Takk, hilda76
AnnaNorderhaug, Markedsføring på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei Hilda og takk for fin tilbakemelding.

Det varmer et servicehjerte <3

Velkommen igjen :)

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det er et hyggelig sted mye god mat vinen muligens litt dyr i forhold til utvalget de har, en ting trekkes ned det er akustikken som er helt forferdelig spesielt i 2 etg.

1  Takk, Simen123

Hei Simen og takk for tilbakemelding.

Vi setter alltid pris på konstruktiv kritikk, tar den til etterretning og håper du gir oss sjansen til å rette opp inntrykket ved en annen anledning.

Ønsker deg en fin dag videre :)

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat.
Smaken døyver forsinkelser med maten. Vi bestilte småretter som vi fikk servert i tide og utide. Satt ute. Varmelampe fungerte ikke. Kaldt

1  Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Ekstremt god mat!

Litt knotete med mobilbestilling. Endte med at man fikk maten litt nå og da enda man bestilte samlet. Kun ledige plasser ute i dag, så når maten var spist opp måtte vi bytte restaurant da varmelampen i taket ikke fungerte.

1  Takk, Compass04642992926
Anmeldt 12. april 2020

Man kan vandre rundt på Aker Brygge, og stadig oppdage flere hyggelige spisesteder og barer med forskjellige tilbud, - og åpningstider. Prøvde Delicatessen i Holmens gate 2 for første gang. Ja, det ligger i navnet, masse delikatesser, ikke aller minst innbydende Tapasretter fra ca. kr.70 til 160 kroner. Hyggelige fleksible lokaler- og miljø for enkeltperson, parr, og mindre grupper, samt med et chambre sèparèe i 2. etasje. Nydelig mat, og flere vinvarianter, særlig spanske. Topp betjening, rent- og pent. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, jans0der

Reisende som så på Delicatessen Aker Brygge, så også på

Har du vært i Delicatessen Aker Brygge? Del dine erfaringer!