“Maten mangler smak”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020

Før var dette veldig spennende tapas. Nå har det blitt tamt og for norsk. Litt smak på oster og krydder i de ulike rettene må til.

1  Takk, Fredrik1972
AnnaNorderhaug, Markedsføring på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei Fredrik og takk for tilbakemelding.

Det er leit å høre at opplevelsen ikke stod til forventningene.

Vi setter alltid pris på konstruktiv kritikk, tar den til etterretning og håper du gir oss sjansen til å rette opp inntrykket ved en annen anledning.

Ønsker deg en fin dag videre :)

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god tapas og bra service. Vi fikk maten raskt, og servitørene kom med pledd med en gang vi spurte om det.

1  Takk, hilda76

Hei Hilda og takk for fin tilbakemelding.

Det varmer et servicehjerte <3

Velkommen igjen :)

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det er et hyggelig sted mye god mat vinen muligens litt dyr i forhold til utvalget de har, en ting trekkes ned det er akustikken som er helt forferdelig spesielt i 2 etg.

1  Takk, Simen123

Hei Simen og takk for tilbakemelding.

Ønsker deg en fin dag videre :)

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat.
Smaken døyver forsinkelser med maten. Vi bestilte småretter som vi fikk servert i tide og utide. Satt ute. Varmelampe fungerte ikke. Kaldt

1  Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Ekstremt god mat!

Litt knotete med mobilbestilling. Endte med at man fikk maten litt nå og da enda man bestilte samlet. Kun ledige plasser ute i dag, så når maten var spist opp måtte vi bytte restaurant da varmelampen i taket ikke fungerte.

1  Takk, Compass04642992926

Reisende som så på Delicatessen Aker Brygge, så også på

Har du vært i Delicatessen Aker Brygge? Del dine erfaringer!