“Skuffelse fra start til slutt”
Anmeldelse av Delicatessen Aker Brygge

Delicatessen Aker Brygge
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hvor skal man begynne....? Her var det mye som gikk galt. Vi har spist på Delikatessen i Fredrikstad mange ganger og var forventningsfulle til dette stedet i Oslo. Ble rett skuffet.

Servicen var fraværende, manglet retter som opprinnelig er på menyen, maten bestilles gjennom app og vi fikk ingen forklaring på hva rettene var. Maten smakte tamt og mye mindre enn hos sin navnbror i Fredrikstad.

Det eneste som reddet kvelden var de gode drinkene før maten. Både bringebærsangrian og GT smakte fortreffelig. Virket nesten som om de satset mer på disse enn på maten.

1  Takk, Mariuskir
AnnaNorderhaug, Markedsføring på Delicatessen Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei Marius og takk for tilbakemelding.

Det er leit å høre at opplevelsen ikke stod til forventningene, men godt å høre at drinkene falt i smak. Vi fokuserer så klart like mye på maten vi tilbereder på vår restaurant som på avdelingen vår i Fredrikstad.

Send oss gjerne en mail på akerbrygge@delicatessen.no så hører vi gjerne mer om opplevelsen av maten. Og kanskje vi kan rette opp inntrykket.;)

Håper å høre fra deg :)

Anmeldt 17. juli 2020

Før var dette veldig spennende tapas. Nå har det blitt tamt og for norsk. Litt smak på oster og krydder i de ulike rettene må til.

1  Takk, Fredrik1972

Hei Fredrik og takk for tilbakemelding.

Det er leit å høre at opplevelsen ikke stod til forventningene.

Vi setter alltid pris på konstruktiv kritikk, tar den til etterretning og håper du gir oss sjansen til å rette opp inntrykket ved en annen anledning.

Ønsker deg en fin dag videre :)

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god tapas og bra service. Vi fikk maten raskt, og servitørene kom med pledd med en gang vi spurte om det.

1  Takk, hilda76

Hei Hilda og takk for fin tilbakemelding.

Det varmer et servicehjerte <3

Velkommen igjen :)

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det er et hyggelig sted mye god mat vinen muligens litt dyr i forhold til utvalget de har, en ting trekkes ned det er akustikken som er helt forferdelig spesielt i 2 etg.

1  Takk, Simen123

Hei Simen og takk for tilbakemelding.

Ønsker deg en fin dag videre :)

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat.
Smaken døyver forsinkelser med maten. Vi bestilte småretter som vi fikk servert i tide og utide. Satt ute. Varmelampe fungerte ikke. Kaldt

1  Takk, 5bj_rnars

Reisende som så på Delicatessen Aker Brygge, så også på

Har du vært i Delicatessen Aker Brygge? Del dine erfaringer!