“Skuffende”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Maten smakte svært lite, til tross for at de mest spennende rettene (i våre øyne) ble valgt ut. Tatt prisen i betraktning var dette et skuffende tapasmåltid. Servicen var grei.

Takk, Pioneer526035

Anmeldt 28. juni 2021

Vi feiret 80 års lag på Delicatessen - vi var 10 stykker og alt var tilrettelagt for oss. Vi fikk en ferdig sammensatt meny og alt smakte helt fantastisk. Hun som siste vegetar retter var også veldig fornøyd.

Servitøren som holdt orden på oss gjennom måltidet var virkelig på tilbudssiden, hjalp til med bestilling av drikke via QR-kode og presenterte alle rettene på en fantastisk måte.

Stedet kan absolutt anbefales - takk for oss!

Takk, BeateKK
Anmeldt 30. mai 2021

Super god taps (som alltid), vennlig personal og veldig gode på smittevern. Ett av favorittstedene i Oslo som vi gjerne tar med gjeste fra utenbys

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 712siriw
Anmeldt 2. november 2020

Våre tidligere gode erfaringer med tapas er fra diverse barer i Spania.

Hos Delicatessen spiste vi en blanding av kalde og varme tapas. De kalde tapas var greie nok, de varme tapas besto av smakløse kjøttboller, overkokt okse kjake og lunkne pølser i tomatsaus. Dessertene var enkle og gode.

En kuvertpris på ca 700 kr for ovenstående, i et lokale uten atmosfære, er alt for dyrt!

Vennlig hilsen
Jean Hermann

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Jean H
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Hei. Hadde en flott svensk kelner og spiste god mat:-) derimot andre der var mindre service innstilte. Spesifikt gjaldt dette en engelsk talende kelner som etter å tatt imot drink bestilling . Så kommer han m drikken og sier at vi har 15min på å drikke opp! Da sier vi at de kan jo ikke ta betalt for noe også gi oss 15 min på å drikke opp. Da snappet han tilbake drinkene og bare dro måten han gjorde dette på var så ydmykende ... Det som var en koselig dag hos hos dere ble totalt ødelagt av denne mannen !!!

Har full forståelse at dere trenger bordet, men dette kunne dere fint sagt på en hyggelig måte ...

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Chiiiiiiim

Reisende som så på Delicatessen Aker Brygge, så også på

Har du vært i Delicatessen Aker Brygge? Del dine erfaringer!