“Dyrt og lite barnevennlig”
Anmeldelse av Delicatessen Aker Brygge

Delicatessen Aker Brygge
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Normalt sliter vi med å bestemme oss for hvilke tapas vi vil ha, men her er det så lite å velge i at det er lite som frister. Det eneste gutta finner er kjøttboller og poteter. Rekene og chevre falt i smak hos de voksne. Ellers lite som falt i smak. Så vi kommer ikke igjen. Dyrt var det også.

Takk, Excursion50352617477

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Betjeningen tokk seg lite av oss. Lite plass på bordet, selv om vi ikke bestilte mye engang. Desserten var brent og når man var ferdig med mat tokk det lang tid før noen kom og tokk de skittne tallerkene fra bordet. Maten levde ikke opp til forventningene

Takk, Bartosz G
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Maten smakte svært lite, til tross for at de mest spennende rettene (i våre øyne) ble valgt ut. Tatt prisen i betraktning var dette et skuffende tapasmåltid. Servicen var grei.

Takk, Pioneer526035
Anmeldt 28. juni 2021

Vi feiret 80 års lag på Delicatessen - vi var 10 stykker og alt var tilrettelagt for oss. Vi fikk en ferdig sammensatt meny og alt smakte helt fantastisk. Hun som siste vegetar retter var også veldig fornøyd.

Servitøren som holdt orden på oss gjennom måltidet var virkelig på tilbudssiden, hjalp til med bestilling av drikke via QR-kode og presenterte alle rettene på en fantastisk måte.

Stedet kan absolutt anbefales - takk for oss!

Takk, BeateKK
Anmeldt 30. mai 2021

Super god taps (som alltid), vennlig personal og veldig gode på smittevern. Ett av favorittstedene i Oslo som vi gjerne tar med gjeste fra utenbys

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 712siriw

Reisende som så på Delicatessen Aker Brygge, så også på

Har du vært i Delicatessen Aker Brygge? Del dine erfaringer!