4 personer ser på dette hotellet
AlgotelsUSD 233
travelup.comUSD 204
Trip.comUSD 198
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Ett av få ledige hotell i byen. Ble positivt overrasket! Store fine rom med morgenkåpe og tøfler. Hotellet ligger midt i smørøyet og med parkeringshus tre min unna. Utrolig nok ikke støy å høre selvom det er livlig trafikk utenfor. Deilig frokost ga en god start på en ny dag. Kan helt anbefales

Takk, Tone Ragnhild R
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Hei 603ToneRose,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Vi er naturlig nok veldig glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss.
Hotellet er, som du sier, veldig sentralt plassert, med enkel tilgang til Karl Johan, offentlig transport, parkeringshus og mye mer.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake i nærmeste frremtid, og ønsker dere en strålende dag videre!

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Vi har brukt Thon Rosenkrantz flere ganger. Hotellet ligger svært sentralt til. Denne helga deltok vi på Oslo maraton. Fra hotellet og ned til start/mål tar det ikke mange minutter å gå. Vi kom fram til hotellet sent torsdags kveld. Da var det svært positivt at det var gratis kveldsmat. Maten var og god og fortreffelig for oppladning til maraton. Frokosten var rett og slett enorm. I tillegg var rommet stort og ikke minst rent

2  Takk, Tore M
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei mundaltore,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Hotellet ligger, som du nevner, veldig sentralt i Oslo, bare 2 kvartaler fra Karl Johan.
Vår kveldsmat er populært hos våre gjester, og vi føler at dette er et tillegg som gir god verdi.
Vi er selvsagt veldig stolte av vår prisvinnende frokost, og vi er strålende fornøyd hver gang en av våre gjester skryter av den.

De hyggelige kommentarene dine vil bli delt med hele vårt team.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake i aller nærmeste fremtid!

Anmeldt 17. september 2018

Vi følte oss ventet og veldig velkomne da vi ankom hotellet. Vi har vært der en gang tidligere (April -18) og hadde en spesiell feiring. Har aldri noensinne bodd på et hotell som gir SÅÅ GOD SERVICE - ikke verken i Norge eller utenfor Norge. De er bare helt fantastiske, fra du kommer inn i resepsjonen, til frokosten, til middagen....! Og sengene er veldig gode. Balkongen et stort pluss, synes vi. Kommer gjerne igjen !!!

Romtips: Vi har hatt rom i toppetasjen, veldig veldig fornøyd !
Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, MaritL126
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hei MaritL126,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er veldig glade for at dere valgte oss også denne gangen, og desto gladere for å høre at dere koste dere så masse!

De særs positive kommentarene vil selvsagt bli delt med hele vårt fantastiske team.

Vi gleder oss til å ønske dere tilbake til oss, forhåpentlig i nærmeste fremtid, og ønsker dere en strålende dag videre.

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Veldig godt fornøyd med oppholdet her! Fra ankomst til avreise ble jeg møtt med god service. Rommet hadde svært gode senger, fint og praktisk bad, grei plass og godt inneklima. Bra treningsmuligheter på hotellet, og nydelig frokost. Det lille ekstra treffer hele tiden, om det er en farris på rommet eller en proteinbar etter trening.

Takk, campingpappa
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Hei Paal K,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din!

Vi er selvsagt strålende fornøyd med å høre at du er så fornøyd med oppholdet ditt hos oss.

Frokosten vår, som har blitt kåret til Oslos beste, er noe vi naturlig nok er svært stolte av, og derfor betyr det ekstra mye hver gang våre gjester gir oss skryt for den. Vi har også stor tro på personlig og genuin service, og overbringer selvsagt dette til hele teamet vårt.

I løpet av høsten har vi også planer om å åpne vinbar, slik at vi utvider tilbudet her på hotellet enda mer, og vi håper selvsagt du vil få glede av den.

Håper å ønske deg velkommen tilbake i nærmeste fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Når et hotell frekventerer på topp 3 på TA over de beste hotellene i Oslo, stiger naturlig nok forventningene i forkant av et besøk. Forventningene dempes heller ikke av at et enkeltrom koster over 2000 kr natten.

Thon Hotel Rosenkrantz er vel og merke et bra hotell, med sentral beliggenhet, rolige omgivelser og hyggelig service. Men hotellet har ingen "wow-faktor", og selvom frokosten er god, er ikke den i seg selv noe som skiller hotellet nevneverdig ut fra konkurrerende hoteller.

Den inkluderte kveldsmaten er et ekstratilbud få andre hoteller kan skilte med, men den er ikke i seg selv verdt å betale mye ekstra for. Ganske begrenset matutvalg (brød, enkel salat og torsk var tilgjengelig).

Alt i alt; et godt hotell som trygt kan anbefales, men ikke skru forventingene veldig høyt, selvom hotellet ligger i toppen av TAs liste.

2  Takk, SigurdK_12
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Hei Sigurd K,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen.

Prisene våre er dynamiske, hvilket betyr at de følger etterspørselen, slik at i midtuke som da du bodde vil prisene være noe høyere enn enkelte andre dager.

Vi er, naturlig nok, veldig stolte av vår prisvinnende frokost, og er selvsagt veldig glade for å høre at du også likte den. Vi viderekommuniserer selvsagt den fine tilbakemeldingen om vår gode service til resten av teamet.

Kveldsmaten er noe vi føler gir alle våre gjester ekstra verdi under oppholdet sitt. Den er gratis, så det er ikke noe pristillegg for denne. For alle gjester som ønsker en mer komplett middagsopplevelse anbefaler vi vår restaurant, Brasserie Paleo.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake i nærmeste fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre.