3 personer ser på dette hotellet
AlgotelsUSD 229
travelup.comUSD 200
Trip.comUSD 194
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig mottatt ved ankomst. Rent og velholdt hotellrom, med et fint bad med nødvendig utstyr. God og variert frokost med serviceinnstilt personale som ønsket at du skulle ha det bra. Flott tilbud med inkludert kveldsmat som smakte godt. Ialt et fint opphold.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, perarneo2018
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei perarneo2018,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen.

Vi er selvsagt meget godt fornøyde med at du hadde en fin opplevelse hos oss.

Det er viktig for oss at alle våre gjester føler seg vel her, og det er supert at du opplevde vårt team som oppmerksomme og genuint opptatte av dette også.

Frokosten vår har blitt kåret til "Oslos beste", og dette er vi naturlig nok veldig stolte av, og vi setter veldig stor pris på alle komplimenter vi får om denne. Vi føler også at den inkluderte kveldsmaten er et tilbud som våre gjester nyter godt av.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, forhåpentligvis i nærmeste fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Lun og fin atmosfære, nydelig innredet, rent og pent, meget god service og fantastisk frokost. Dette hotellet er kjent for sin utsøkte frokost og de leverer hver gang. Mitt hotellvalg nummer 1 når jeg besøker Oslo. Tommel opp

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, maiaKristiansand
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei maiaKristiansand,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne særdeles hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er selvsagt veldig glade for at du har så gode erfaringer med oss, og deler denne anmeldelsen med vårt supre team!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Ett av få ledige hotell i byen. Ble positivt overrasket! Store fine rom med morgenkåpe og tøfler. Hotellet ligger midt i smørøyet og med parkeringshus tre min unna. Utrolig nok ikke støy å høre selvom det er livlig trafikk utenfor. Deilig frokost ga en god start på en ny dag. Kan helt anbefales

Takk, Tone Ragnhild R
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Hei 603ToneRose,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Vi er naturlig nok veldig glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss.
Hotellet er, som du sier, veldig sentralt plassert, med enkel tilgang til Karl Johan, offentlig transport, parkeringshus og mye mer.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake i nærmeste frremtid, og ønsker dere en strålende dag videre!

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Vi har brukt Thon Rosenkrantz flere ganger. Hotellet ligger svært sentralt til. Denne helga deltok vi på Oslo maraton. Fra hotellet og ned til start/mål tar det ikke mange minutter å gå. Vi kom fram til hotellet sent torsdags kveld. Da var det svært positivt at det var gratis kveldsmat. Maten var og god og fortreffelig for oppladning til maraton. Frokosten var rett og slett enorm. I tillegg var rommet stort og ikke minst rent

2  Takk, Tore M
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei mundaltore,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Hotellet ligger, som du nevner, veldig sentralt i Oslo, bare 2 kvartaler fra Karl Johan.
Vår kveldsmat er populært hos våre gjester, og vi føler at dette er et tillegg som gir god verdi.
Vi er selvsagt veldig stolte av vår prisvinnende frokost, og vi er strålende fornøyd hver gang en av våre gjester skryter av den.

De hyggelige kommentarene dine vil bli delt med hele vårt team.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake i aller nærmeste fremtid!

Anmeldt 17. september 2018

Vi følte oss ventet og veldig velkomne da vi ankom hotellet. Vi har vært der en gang tidligere (April -18) og hadde en spesiell feiring. Har aldri noensinne bodd på et hotell som gir SÅÅ GOD SERVICE - ikke verken i Norge eller utenfor Norge. De er bare helt fantastiske, fra du kommer inn i resepsjonen, til frokosten, til middagen....! Og sengene er veldig gode. Balkongen et stort pluss, synes vi. Kommer gjerne igjen !!!

Romtips: Vi har hatt rom i toppetasjen, veldig veldig fornøyd !
Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, MaritL126
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hei MaritL126,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er veldig glade for at dere valgte oss også denne gangen, og desto gladere for å høre at dere koste dere så masse!

De særs positive kommentarene vil selvsagt bli delt med hele vårt fantastiske team.

Vi gleder oss til å ønske dere tilbake til oss, forhåpentlig i nærmeste fremtid, og ønsker dere en strålende dag videre.