Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Ankom litt sent en søndag ettermiddag og ble tatt i mor av imøtekommende resepsjonist. Fikk rommet raskt og der var barnesengen satt opp og ingen ting manglet. Utvalget på frokosten var variert og smakte bra.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, 609larsb
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei 609larsb,

Takk for at du tok deg tid til å skrive dette innlegget.

Vi er naturlig nok veldig godt fornøyde med at du har hatt et fint opphold hos oss, og deler dette med hele teamet!

Ønsker deg en fin dag videre.

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Sommelier og servitør gjorde opplevelsen helt spesiell. Anbefales!
Meny basert på norske råvarer, med en spesiell vri. Minste deltaker på 8 år var henrykt. Value for money! !

Takk, Marith L
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Marith L,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på at dere hadde en fin opplevelse hos oss, og deler selvsagt rosen med det fantastiske teamet i restauranten.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake, og god helg!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig mottatt ved ankomst. Rent og velholdt hotellrom, med et fint bad med nødvendig utstyr. God og variert frokost med serviceinnstilt personale som ønsket at du skulle ha det bra. Flott tilbud med inkludert kveldsmat som smakte godt. Ialt et fint opphold.

Takk, perarneo2018
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei perarneo2018,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen.

Vi er selvsagt meget godt fornøyde med at du hadde en fin opplevelse hos oss.

Det er viktig for oss at alle våre gjester føler seg vel her, og det er supert at du opplevde vårt team som oppmerksomme og genuint opptatte av dette også.

Frokosten vår har blitt kåret til "Oslos beste", og dette er vi naturlig nok veldig stolte av, og vi setter veldig stor pris på alle komplimenter vi får om denne. Vi føler også at den inkluderte kveldsmaten er et tilbud som våre gjester nyter godt av.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, forhåpentligvis i nærmeste fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Lun og fin atmosfære, nydelig innredet, rent og pent, meget god service og fantastisk frokost. Dette hotellet er kjent for sin utsøkte frokost og de leverer hver gang. Mitt hotellvalg nummer 1 når jeg besøker Oslo. Tommel opp

Takk, maiaKristiansand
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei maiaKristiansand,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne særdeles hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er selvsagt veldig glade for at du har så gode erfaringer med oss, og deler denne anmeldelsen med vårt supre team!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Ett av få ledige hotell i byen. Ble positivt overrasket! Store fine rom med morgenkåpe og tøfler. Hotellet ligger midt i smørøyet og med parkeringshus tre min unna. Utrolig nok ikke støy å høre selvom det er livlig trafikk utenfor. Deilig frokost ga en god start på en ny dag. Kan helt anbefales

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Tone Ragnhild R
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Hei 603ToneRose,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Vi er naturlig nok veldig glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss.
Hotellet er, som du sier, veldig sentralt plassert, med enkel tilgang til Karl Johan, offentlig transport, parkeringshus og mye mer.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake i nærmeste frremtid, og ønsker dere en strålende dag videre!