Expedia.comUSD 200
Vio.comUSD 194
travelup.comUSD 208
ZenHotels.comUSD 200
Anmeldt 26. november 2018

Perfekt beliggenhet! Nært slottet og slottsparken, gå avstand til Oslo City og Bokstadvegen. Nært til Carl Johan handelsgate- nært til Akerbrygge. Stille og rolig beliggenhet til tross for sentral plassering.

Romtips: Liker å booke rom i 2 etg - nært til treningsrommet
Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Linda K J J
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei Linda K J J,

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å høre at du trivdes så godt her hos oss!
Hotellet ligger, som du nevner, nært det meste Oslo har å by på av både severdigheter, transport og shopping.

De hyggelige kommentarene dine om vår prisvinnende frokost, samt servicen vår, vil selvsagt bli formidlet til vårt fantastiske team!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Ankom litt sent en søndag ettermiddag og ble tatt i mor av imøtekommende resepsjonist. Fikk rommet raskt og der var barnesengen satt opp og ingen ting manglet. Utvalget på frokosten var variert og smakte bra.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, 609larsb
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei 609larsb,

Takk for at du tok deg tid til å skrive dette innlegget.

Vi er naturlig nok veldig godt fornøyde med at du har hatt et fint opphold hos oss, og deler dette med hele teamet!

Ønsker deg en fin dag videre.

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Sommelier og servitør gjorde opplevelsen helt spesiell. Anbefales!
Meny basert på norske råvarer, med en spesiell vri. Minste deltaker på 8 år var henrykt. Value for money! !

Takk, Marith L
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Marith L,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på at dere hadde en fin opplevelse hos oss, og deler selvsagt rosen med det fantastiske teamet i restauranten.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake, og god helg!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig mottatt ved ankomst. Rent og velholdt hotellrom, med et fint bad med nødvendig utstyr. God og variert frokost med serviceinnstilt personale som ønsket at du skulle ha det bra. Flott tilbud med inkludert kveldsmat som smakte godt. Ialt et fint opphold.

Takk, perarneo2018
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei perarneo2018,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen.

Vi er selvsagt meget godt fornøyde med at du hadde en fin opplevelse hos oss.

Det er viktig for oss at alle våre gjester føler seg vel her, og det er supert at du opplevde vårt team som oppmerksomme og genuint opptatte av dette også.

Frokosten vår har blitt kåret til "Oslos beste", og dette er vi naturlig nok veldig stolte av, og vi setter veldig stor pris på alle komplimenter vi får om denne. Vi føler også at den inkluderte kveldsmaten er et tilbud som våre gjester nyter godt av.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, forhåpentligvis i nærmeste fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Lun og fin atmosfære, nydelig innredet, rent og pent, meget god service og fantastisk frokost. Dette hotellet er kjent for sin utsøkte frokost og de leverer hver gang. Mitt hotellvalg nummer 1 når jeg besøker Oslo. Tommel opp

Takk, maiaKristiansand
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei maiaKristiansand,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne særdeles hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er selvsagt veldig glade for at du har så gode erfaringer med oss, og deler denne anmeldelsen med vårt supre team!