kr 1 847
Fullt refunderbart før fre. 31. mai
kr 1 945
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
4,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
ChristianA4119, General ManagerThon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. des. 2018
Hei Jan P,

Takk for en fantastisk omtale og for at du velger å bo hos oss på Rosenkrantz. Vi deler dine ord med våre medarbeidere, og håper å se deg tilbake igjen om ikke så altfor lenge.

Med ønske om en god jul og et godt nytt år fra alle oss her på Rosenkrantz!

kr 3 240
3.9 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
  • travelup.com
    kr 1 635
Romservice
Our lounge area on the second floor
kr 1 035
    kr 3 489
    kr 4 590
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fine rom og en veldig hyggelig betjening! Resepsjonen et et åpent og moderne rom! Rommene er moderne innredet!
Frokosten på dette hotellet er på klasse med alle topp hotell! Her e det meste av hva du kan ønske deg. Anbefales på det varmeste😉

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, wenchemeling
ChristianA4119, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2018

Hei wenchemeling,

Tusen takk for skryt og flott omtale her på Tripadvisor. Vi gleder oss over dine kommentarer som vil li delt med alle våre medarbeidere.

Vi håper å se deg tilbake hos oss igjen om ikke så lenge. Alle vi her på Rosenkrantz ønsker deg en God Jul og et Godt Nytt År!!

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Er veldig fornøyd med overnattingen på Hotel Rosenkranz. Ble møtt av imøtekommende og hyggelig resepsjonist. Fikk sjekket inn, selv om vi kom et par timer før ordinær innsjekk. Fint og rent rom. FANTASTISK god frokost! Hyggelig betjening også her; til og med kokken hadde tid til å smile og tilby service. Ville ha en drink i baren etter å ha vært ute og spist. Dessverre skulle baren stenge; men vi fikk likevel bestille drink og kunne sitte i rolig atmosfære i lobbyen og nyte drinken. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, IHelvig

Hei IHelvig,

Tusen takk for en så hyggelig omtale av deres opphold hos oss på Thon Rosenkrantz. At dere satt igjen med en så god opplevelse og møtte hyggelige og positive ansatte fra ankomst til avreise er det aller viktigste for oss.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake til Thon Hotel Rosenkrantz i fremtiden.

Vi benytter også anledningen til å ønske dere en god jul og et godt nytt år!

Anmeldt 26. november 2018

Perfekt beliggenhet! Nært slottet og slottsparken, gå avstand til Oslo City og Bokstadvegen. Nært til Carl Johan handelsgate- nært til Akerbrygge. Stille og rolig beliggenhet til tross for sentral plassering.

Romtips: Liker å booke rom i 2 etg - nært til treningsrommet
Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Linda K J J
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei Linda K J J,

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å høre at du trivdes så godt her hos oss!
Hotellet ligger, som du nevner, nært det meste Oslo har å by på av både severdigheter, transport og shopping.

De hyggelige kommentarene dine om vår prisvinnende frokost, samt servicen vår, vil selvsagt bli formidlet til vårt fantastiske team!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Ankom litt sent en søndag ettermiddag og ble tatt i mor av imøtekommende resepsjonist. Fikk rommet raskt og der var barnesengen satt opp og ingen ting manglet. Utvalget på frokosten var variert og smakte bra.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, 609larsb
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei 609larsb,

Takk for at du tok deg tid til å skrive dette innlegget.

Vi er naturlig nok veldig godt fornøyde med at du har hatt et fint opphold hos oss, og deler dette med hele teamet!

Ønsker deg en fin dag videre.

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Sommelier og servitør gjorde opplevelsen helt spesiell. Anbefales!
Meny basert på norske råvarer, med en spesiell vri. Minste deltaker på 8 år var henrykt. Value for money! !

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Marith L
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Marith L,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på at dere hadde en fin opplevelse hos oss, og deler selvsagt rosen med det fantastiske teamet i restauranten.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake, og god helg!