Johtov
5,0 av 5 boblerAnmeldt 11. des. 2018via mobile enheter
Stig S, Hotel ManagerThon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. des. 2018
Hei Johtov,

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er selvsagt strålende fornøyde med at dere koser dere hos oss!
De fine tilbakemeldingene om alle avdelinger blir videreformidlet til dem, noe de alltid blir veldig glade for!

Vi anbefaler, som du nevner, alle som er veldig sensitive for lyd å be om rom mot bakgård, og vårt dyktige resepsjonsteam gjør alltid sitt beste for å imøtekomme dette.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake, forhåpentlig i nær fremtid, og setter stor pris på at dere velger å bo hos oss!
kr 2 362
kr 2 309
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
1.0 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 949
1.2 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 10. desember 2018

Sentral plassering i sentrum av Oslo. Moderne hotell og meget gode senger. Betjeningen i resepsjonen er hyggelig og imøtekommende.
Frokosten er også et pluss her. Den som ikke finner noe å glede seg over her på morgenen vet ikke hva de egentlig vil ha. Nesten litt for mye å velge mellom for en som er glad i alt....

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Trond V
ChristianA4119, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei Trond,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for at du valgte å bo hos oss på Thon Rosenkrantz.

Vi setter stor pris på dine kommentarer rundt frokosten der ambisjonsnivået er høyt. Vårt mål er tilby den beste hotellfrokostopplevelsen i Norge. Vi benytter oss i størst mulig grad av lokale, kortreiste og økologiske produkter.
I tillegg produserer vi svært mye av maten selv fra bunnen av, basert på egne oppskrifter.
Det gleder oss stort å høre at dette falt i smak og at dere hadde en fin weekend hos oss.

Vi håper å se dere tilbake på Rosenkrantz om ikke så altfor lenge. Alle her ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år!

Anmeldt 9. desember 2018

Hotel Rosenkrantz kan så absolutt anbefales. Gode senger, hyggelig betjening, og en fantastisk frokost.
Jeg bodde i åttende etasje og hadde en fin utsikt, samt lounge med kveldsmat.Jeg velger alltid Rosenkrantz når jeg skal bo på hotel i Oslo

Romtips: Businessrom i 8. etasje lam anbefales
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jan P
ChristianA4119, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2018

Hei Jan P,

Takk for en fantastisk omtale og for at du velger å bo hos oss på Rosenkrantz. Vi deler dine ord med våre medarbeidere, og håper å se deg tilbake igjen om ikke så altfor lenge.

Med ønske om en god jul og et godt nytt år fra alle oss her på Rosenkrantz!

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fine rom og en veldig hyggelig betjening! Resepsjonen et et åpent og moderne rom! Rommene er moderne innredet!
Frokosten på dette hotellet er på klasse med alle topp hotell! Her e det meste av hva du kan ønske deg. Anbefales på det varmeste😉

Takk, wenchemeling

Hei wenchemeling,

Tusen takk for skryt og flott omtale her på Tripadvisor. Vi gleder oss over dine kommentarer som vil li delt med alle våre medarbeidere.

Vi håper å se deg tilbake hos oss igjen om ikke så lenge. Alle vi her på Rosenkrantz ønsker deg en God Jul og et Godt Nytt År!!

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Er veldig fornøyd med overnattingen på Hotel Rosenkranz. Ble møtt av imøtekommende og hyggelig resepsjonist. Fikk sjekket inn, selv om vi kom et par timer før ordinær innsjekk. Fint og rent rom. FANTASTISK god frokost! Hyggelig betjening også her; til og med kokken hadde tid til å smile og tilby service. Ville ha en drink i baren etter å ha vært ute og spist. Dessverre skulle baren stenge; men vi fikk likevel bestille drink og kunne sitte i rolig atmosfære i lobbyen og nyte drinken. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, IHelvig

Hei IHelvig,

Tusen takk for en så hyggelig omtale av deres opphold hos oss på Thon Rosenkrantz. At dere satt igjen med en så god opplevelse og møtte hyggelige og positive ansatte fra ankomst til avreise er det aller viktigste for oss.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake til Thon Hotel Rosenkrantz i fremtiden.

Vi benytter også anledningen til å ønske dere en god jul og et godt nytt år!

Anmeldt 26. november 2018

Perfekt beliggenhet! Nært slottet og slottsparken, gå avstand til Oslo City og Bokstadvegen. Nært til Carl Johan handelsgate- nært til Akerbrygge. Stille og rolig beliggenhet til tross for sentral plassering.

Romtips: Liker å booke rom i 2 etg - nært til treningsrommet
Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Linda K J J
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei Linda K J J,

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å høre at du trivdes så godt her hos oss!
Hotellet ligger, som du nevner, nært det meste Oslo har å by på av både severdigheter, transport og shopping.

De hyggelige kommentarene dine om vår prisvinnende frokost, samt servicen vår, vil selvsagt bli formidlet til vårt fantastiske team!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre.