3 personer ser på dette hotellet
AlgotelsUSD 221
travelup.comUSD 202
Trip.comUSD 197
Anmeldt 26. desember 2018

Den beste service, nydelige rom i sterke moderne farger, flott treningsrom (gratis treningsbar), den beste frokosten, varm deilig kvelds inkludert. Gratis god kaffe, te og småkaker! Kort oppsummert: på dette hotellet får man veldig mye for pengene! Vår gruppe har bodd på Rosenkranz hver mnd dette året og er veldig fornøyd!

Romtips: Liker godt rommet "mitt" i 2 etasje- pga at det er nært treningsrommet!
Takk, Veldigfint
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Hei Veldigfint,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er veldig glade for å høre at du har kost deg hos oss, og ikke minst at dere har vært hos oss hver mnd. i 2018!
Her på Rosenkrantz Oslo er vi, naturlig nok, veldig opptatte av å gi god verdi for pengene, og har stor tro på at detaljene hjelper med dette. Derfor er det ekstra hyggelig når gjester som er her såpass ofte kommenterer det.

Denne tilbakemeldingen deles selvsagt med hele Team Rosenkrantz Oslo, og vil motivere oss til å strekke oss enda litt lenger i 2019.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake på nyåret, og ønsker dere en strålende nyttårskveld, når den tid kommer!

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Sentralt. Herlige farger på innredning. Nydelig frokost. Kveldsmat. Hyggelig betjening. Det lille ekstra, som såper og kremer på badet, vaskekluter, badekåpe og tøfler, vannkoker. Alt som skal til for et godt opphold både i forbindelse med jobb og privat.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ninasteenl
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Hei ninasteenl,

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Det er gledelig å se at du har kost deg hos oss! Vi har troen på at små detaljer, som du nevner, er viktige for et fullendt hotellopphold, og det er hyggelig å se at de blir lagt merke til.

Dine trivelige ord vil naturligvis bli delt med det fantastiske teamet vårt.

Ser frem til å ta imot deg igjen i det nye året, og ønsker deg en strålende høytid i mellomtiden.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Rosenkrantz er et godt sted å bo. Sentralt til alle sentrumsfunksjoner og Oslo varierte tilbud. Trivelige rom, fantastisk frokost og hyggelig med mulighet for litt kveldsmat.
All betjeningen er veldig serviceinnstilt og hyggelig.

Takk, Per B
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Hei Per B,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.
Vi setter stor pris på å høre at du koste deg med alle aspektene av ditt opphold!

De kjempehyggelige kommentarene dine blir selvfølgelig delt med vårt fantastiske team, som naturlig nok blir ekstra motivert av dette.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss, og ønsker deg en fin høytid, når den tid kommer!

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Personalet var ikke hyggelig eller gjestfri. Når man kom inn på hotellet ble man ikke møtt av nikk eller smil. Enkle rom og det er så lytt at man hører alt naboen sier.
Mye bråk utendørs om natten. Det tok veldig lang tid før det kom varmt vann i dusj

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 843katekate
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei 843katekate,

Det var veldig leit å høre at du satt igjen med et slikt inntrykk etter ditt opphold hos oss.

Den gjesteopplevelsen og de manglene du beskriver er svært langt unna det vi på Rosenkrantz er kjent for.
Vi er derfor litt i tvil om det faktisk er på dette hotellet du har bodd? Vi har i den forbindelse forsøkt å komme i kontakt med deg for å få litt mer informasjon i saken.

En omtale som dette er naturlig nok noe vi ser svært alvorlig på. Dersom vi har sviktet slik du beskriver, er dette noe vi ønsker å beklage. Det er svært viktig for oss å få muligheten til å følge deg opp og finne en løsning som gjør at du vil komme tilbake til oss på Rosenkrantz Oslo igjen.

Ettersom vi ikke har lykkes i å komme i kontakt med deg hadde vi satt stor pris på om du kunne kontakte meg direkte på stig.stedje@olavthon.no

Vi benytter anledningen til å ønske deg en god jul, og ser frem til å høre fra deg.

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Har hatt veldig mange overnattinger her, og blir aldri skuffet. Hyggelig resepsjon. Rent på rommet og god frokost. Beliggenhet helt topp midt i sentrum. Tilbyr vallet parking. Hvis du er følsom for støy, be om rom inn mot bakgården.

Takk, Johtov
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei Johtov,

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er selvsagt strålende fornøyde med at dere koser dere hos oss!
De fine tilbakemeldingene om alle avdelinger blir videreformidlet til dem, noe de alltid blir veldig glade for!

Vi anbefaler, som du nevner, alle som er veldig sensitive for lyd å be om rom mot bakgård, og vårt dyktige resepsjonsteam gjør alltid sitt beste for å imøtekomme dette.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake, forhåpentlig i nær fremtid, og setter stor pris på at dere velger å bo hos oss!