Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, flotte og moderne rom, utrolig hyggelig service og nydelig frokost. Her vil man ha det utmerket om man er på forretningsreise eller på ferie. Jeg vil påstå at det er det beste hotellet i byen!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Merete I
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei Merete I,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å høre at du har det så bra hos oss, og takker for komplimentet.
De hyggelige ordene dine vil naturlig nok bli delt med hele det dyktige teamet vårt.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Ankom hotellet fredag ettermiddag og ble møtt med smil av serviceinnstilt medarbeider. Rask innsjekk og svært komfortabelt værelse i 8. etasje ut mot Tinghuset. Deilig aftensbuffet i egen lounge, stille og fredelig . Endel støy fra gaten og derfor ikke mulig å sove med åpent vindu. Neste morgen inntok vi frokost med fantastisk deilig brød. Fra hotellet er det kort vei til alt byen har å by på! Rask, effektiv og trivelig utsjekk søndag formiddag. Vi kommer garantert igjen!

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, thore477

Hei thore477,

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen.

Veldig hyggelig å høre at du ble tatt godt i mot av vårt flinke resepsjonsteam!

Vi er selvsagt veldig stolte av den prisbelønte frokosten vår, og er veldig glade for å høre at du likte den.

Dersom du er var for lyder utenfra, anbefaler vi normalt å be om et rom mot baksiden av hotellet, da disse normalt er en del stillere enn de mot gaten, og så gjør selvsagt resepsjonen det de kan for å imøtekomme dette.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 26. desember 2018

Den beste service, nydelige rom i sterke moderne farger, flott treningsrom (gratis treningsbar), den beste frokosten, varm deilig kvelds inkludert. Gratis god kaffe, te og småkaker! Kort oppsummert: på dette hotellet får man veldig mye for pengene! Vår gruppe har bodd på Rosenkranz hver mnd dette året og er veldig fornøyd!

Romtips: Liker godt rommet "mitt" i 2 etasje- pga at det er nært treningsrommet!
Takk, Veldigfint
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Hei Veldigfint,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er veldig glade for å høre at du har kost deg hos oss, og ikke minst at dere har vært hos oss hver mnd. i 2018!
Her på Rosenkrantz Oslo er vi, naturlig nok, veldig opptatte av å gi god verdi for pengene, og har stor tro på at detaljene hjelper med dette. Derfor er det ekstra hyggelig når gjester som er her såpass ofte kommenterer det.

Denne tilbakemeldingen deles selvsagt med hele Team Rosenkrantz Oslo, og vil motivere oss til å strekke oss enda litt lenger i 2019.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake på nyåret, og ønsker dere en strålende nyttårskveld, når den tid kommer!

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Sentralt. Herlige farger på innredning. Nydelig frokost. Kveldsmat. Hyggelig betjening. Det lille ekstra, som såper og kremer på badet, vaskekluter, badekåpe og tøfler, vannkoker. Alt som skal til for et godt opphold både i forbindelse med jobb og privat.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ninasteenl
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Hei ninasteenl,

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Det er gledelig å se at du har kost deg hos oss! Vi har troen på at små detaljer, som du nevner, er viktige for et fullendt hotellopphold, og det er hyggelig å se at de blir lagt merke til.

Dine trivelige ord vil naturligvis bli delt med det fantastiske teamet vårt.

Ser frem til å ta imot deg igjen i det nye året, og ønsker deg en strålende høytid i mellomtiden.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Rosenkrantz er et godt sted å bo. Sentralt til alle sentrumsfunksjoner og Oslo varierte tilbud. Trivelige rom, fantastisk frokost og hyggelig med mulighet for litt kveldsmat.
All betjeningen er veldig serviceinnstilt og hyggelig.

Takk, Per B
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Hei Per B,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.
Vi setter stor pris på å høre at du koste deg med alle aspektene av ditt opphold!

De kjempehyggelige kommentarene dine blir selvfølgelig delt med vårt fantastiske team, som naturlig nok blir ekstra motivert av dette.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss, og ønsker deg en fin høytid, når den tid kommer!