4 personer ser på dette hotellet
AlgotelsUSD 226
travelup.comUSD 209
Trip.comUSD 202
Anmeldt 16. januar 2019

Vi hadde en to-dagers konferanse med jobben. Vi var alle sammen meget positivt overasket hvor flott hotellet verog vi var spesiellt fornøyde med lunsjen og den fantasktiske frukosten. Rommene var meget fine og fremstod som helt nyoppusset.
Servicen i respesjonen og jentene i restuaranten var meg god.
Beliggenheten er også perfekt for gjester om kommer utenfra, da det er nære til Nationalteateret og sentrum i Oslo.
Dette kommer vi å gjøre igjen!

Takk, Niklas F
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei Niklas F,

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Det er kjempehyggelig å høre at dere hadde det fint hos oss og fikk godt utbytte av konferansen deres!
Hele hotellet ble totalrenovert i 2014, og vi legger selvsagt stor vekt på å vedlikeholde det flotte produktet vårt fortløpende.

De hyggelige kommentarene om servicenivået til vårt fantastiske team vil selvsagt bli delt med alle sammen.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Stilfullt, behagelig og sentralt. Hotellet fremstår som moderne, rent og delikat. Vi fikk tildelt rom i sjette etasje med vindu mot rosenkrantz gate. Rommet (superior double)var stort og luftig med egen sofagruppe i tillegg til skrivepult. Stort, rent og moderne bad med dusjhjørne. I forhold til størrelsen på badet stusset vi litt over at dusjhjørnet virket litt trangt. Konstruksjonen gjorde også at en del vann fløt ut på gulvet utenfor dusjen. Her bør en nal stilles til rådighet slik at man slipper vann på gulvet etter dusjing. Det kunne med fordel også vært litt hylleplass og noen ekstra knagger på badet. Ellers supert og delikat. I rommet savnet vi en benk for kofferter. Litt upraktisk å plassere kofferten under kleshengeren. Ellers var rommet rikelig utstyrt med kaffe og te fasiliteter (de beste vi har sett på noe hotell), bose blåtannhøytaler, stor flott samsung smarttv med tilgang til netflix, google maps etc, minibar, safe og strykebrett. En paraply tilbys også til utlån. Også morgenkåpe og tøfler. Stor dobbeltseng som er en av de mest behagelige vi har ligget i på noe hotel. Deilige myke dyner og et utvalg puter. Vi sov riktig godt uten å være plaget av støy av noen art. Vi tok oss en treningsøkt i hotellets treningsrom. Treningsrommet ligger i 2. Etg med utsikt mot Tinghuset. Moderne utstyrt med treningsapparater og frivekter. Håndkler, kaldt vann med og uten kullsyre, nøttemix og bodylotion tilbys uten ekstrakostnad. Man får også tilbud om gratis proteinbar i resepsjonen etter trening. -en veldig trivelig gest:) Vi fikk også tilbud om gratis kveldsmat, noe vi desverre ikke fikk tid til pga andre avtaler. Frokosten dagen etter var et imponerende skue! Nydelig anrettet i en rolig og avslappende spisesal. Utrolig flott utvalg av de deiligste retter og et smilende effektivt personale. Vi er veldig imponert over Thon Hotel Rosenkrantz og kommer helt sikkert tilbake ved en senere anledning. Takk for oss

Takk, foxhg
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei foxhg,

Mange takk for at du tok deg tiden til å skrive denne hyggelige og utfyllende tilbakemeldingen.

Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde et supert opphold hos oss!

Alle våre rom har Jensen-senger som vi får mange gode tilbakemeldinger på, og vi er glade for å høre at dere sov godt i dem.

Vår prisvinnende frokost er naturlig nok noe vi er veldig stolte av, og vil blir dermed litt ekstra glade hver gang våre gjester gir komplimenter på denne.

Tilbakemeldingen vedrørende baderommet tar vi selvsagt med oss, og ser hva vi kan gjøre for å gjøre det enda bedre.

Vi ser frem til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning, og ønsker dere en strålende dag videre!

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, flotte og moderne rom, utrolig hyggelig service og nydelig frokost. Her vil man ha det utmerket om man er på forretningsreise eller på ferie. Jeg vil påstå at det er det beste hotellet i byen!

Takk, Merete I

Hei Merete I,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å høre at du har det så bra hos oss, og takker for komplimentet.
De hyggelige ordene dine vil naturlig nok bli delt med hele det dyktige teamet vårt.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Ankom hotellet fredag ettermiddag og ble møtt med smil av serviceinnstilt medarbeider. Rask innsjekk og svært komfortabelt værelse i 8. etasje ut mot Tinghuset. Deilig aftensbuffet i egen lounge, stille og fredelig . Endel støy fra gaten og derfor ikke mulig å sove med åpent vindu. Neste morgen inntok vi frokost med fantastisk deilig brød. Fra hotellet er det kort vei til alt byen har å by på! Rask, effektiv og trivelig utsjekk søndag formiddag. Vi kommer garantert igjen!

1  Takk, thore477

Hei thore477,

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen.

Veldig hyggelig å høre at du ble tatt godt i mot av vårt flinke resepsjonsteam!

Vi er selvsagt veldig stolte av den prisbelønte frokosten vår, og er veldig glade for å høre at du likte den.

Dersom du er var for lyder utenfra, anbefaler vi normalt å be om et rom mot baksiden av hotellet, da disse normalt er en del stillere enn de mot gaten, og så gjør selvsagt resepsjonen det de kan for å imøtekomme dette.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 26. desember 2018

Den beste service, nydelige rom i sterke moderne farger, flott treningsrom (gratis treningsbar), den beste frokosten, varm deilig kvelds inkludert. Gratis god kaffe, te og småkaker! Kort oppsummert: på dette hotellet får man veldig mye for pengene! Vår gruppe har bodd på Rosenkranz hver mnd dette året og er veldig fornøyd!

Romtips: Liker godt rommet "mitt" i 2 etasje- pga at det er nært treningsrommet!
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Veldigfint
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Hei Veldigfint,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er veldig glade for å høre at du har kost deg hos oss, og ikke minst at dere har vært hos oss hver mnd. i 2018!
Her på Rosenkrantz Oslo er vi, naturlig nok, veldig opptatte av å gi god verdi for pengene, og har stor tro på at detaljene hjelper med dette. Derfor er det ekstra hyggelig når gjester som er her såpass ofte kommenterer det.

Denne tilbakemeldingen deles selvsagt med hele Team Rosenkrantz Oslo, og vil motivere oss til å strekke oss enda litt lenger i 2019.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake på nyåret, og ønsker dere en strålende nyttårskveld, når den tid kommer!