4 personer ser på dette hotellet
AlgotelsUSD 212
travelup.comUSD 204
Trip.comUSD 198
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi opplevde hotellet som svært hyggelig, med hjelpsom betjening og hotellet har en sentral plassering. Det er kort vei til restauranter, teater og butikker.
Frokosten var meget god og rommet var meget bra.

Vi kommer gjerne igjen.

Takk, kjellmh
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei kjellmh,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på å høre at du har hatt et fint opphold hos oss!
Hotellet ligger, som du nevner, med kort avstand til både attraksjoner og transport i sentrum.

Vår prisvinnende frokost er naturlig nok noe vi er ekstra stolte av, så det betyr alltid mye for oss når denne nevnes.

Dine hyggelige ord om vårt supre team blir selvsagt delt med alle sammen!

Vi ser frem til å ønske velkommen tilbake, og ønsker en fin dag videre.

Anmeldt 30. januar 2019

Behagelig opphold som starter med en varm velkomst, veldig gode senger og en fremragende frokost hvor det er lagt flid i å få et delikat uttrykk av veldig gode råvarer.
Personalet i alle ledd gjør sitt ytterste for at du som gjest skal få en god opplevelse og nettopp oppleve at du føler deg ivaretatt og "spesiell".
På forespørsel om muulighet for sen utsjekk så ble dette forlenget fra 1200 til 1430.
For hotellgjester som setter ekstra pris på en frokost som bugner og gir et etterlatt inntrykk av det lille ekstra så anbefales virkelig dette hotellet.
Kan også anbefale Brasserie Paleo til middag.

Takk, knutarnes2015
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei knutarnes2015,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne kjempehyggelige tilbakemeldingen.

Vi blir selvsagt veldig glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss!
Her på hotellet har vi stor tro på at ansatte som får være seg selv også yter det lille ekstra slik at alle våre gjester føler seg ivaretatt, og det er naturlig nok veldig godt å høre at det også er opplevelsen du sitter igjen med!

Den prisvinnende frokosten vår er noe vi også har jobbet mye med, og er veldig glade for at du likte både den, og Brasserie Paleo senere på kvelden!

Dine hyggelige ord om oppholdet vil selvfølgelig bli delt med det supre teamet vårt.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, forhåpentligvis i nærmeste fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 16. januar 2019

Vi hadde en to-dagers konferanse med jobben. Vi var alle sammen meget positivt overasket hvor flott hotellet verog vi var spesiellt fornøyde med lunsjen og den fantasktiske frukosten. Rommene var meget fine og fremstod som helt nyoppusset.
Servicen i respesjonen og jentene i restuaranten var meg god.
Beliggenheten er også perfekt for gjester om kommer utenfra, da det er nære til Nationalteateret og sentrum i Oslo.
Dette kommer vi å gjøre igjen!

Takk, Niklas F
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei Niklas F,

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Det er kjempehyggelig å høre at dere hadde det fint hos oss og fikk godt utbytte av konferansen deres!
Hele hotellet ble totalrenovert i 2014, og vi legger selvsagt stor vekt på å vedlikeholde det flotte produktet vårt fortløpende.

De hyggelige kommentarene om servicenivået til vårt fantastiske team vil selvsagt bli delt med alle sammen.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Stilfullt, behagelig og sentralt. Hotellet fremstår som moderne, rent og delikat. Vi fikk tildelt rom i sjette etasje med vindu mot rosenkrantz gate. Rommet (superior double)var stort og luftig med egen sofagruppe i tillegg til skrivepult. Stort, rent og moderne bad med dusjhjørne. I forhold til størrelsen på badet stusset vi litt over at dusjhjørnet virket litt trangt. Konstruksjonen gjorde også at en del vann fløt ut på gulvet utenfor dusjen. Her bør en nal stilles til rådighet slik at man slipper vann på gulvet etter dusjing. Det kunne med fordel også vært litt hylleplass og noen ekstra knagger på badet. Ellers supert og delikat. I rommet savnet vi en benk for kofferter. Litt upraktisk å plassere kofferten under kleshengeren. Ellers var rommet rikelig utstyrt med kaffe og te fasiliteter (de beste vi har sett på noe hotell), bose blåtannhøytaler, stor flott samsung smarttv med tilgang til netflix, google maps etc, minibar, safe og strykebrett. En paraply tilbys også til utlån. Også morgenkåpe og tøfler. Stor dobbeltseng som er en av de mest behagelige vi har ligget i på noe hotel. Deilige myke dyner og et utvalg puter. Vi sov riktig godt uten å være plaget av støy av noen art. Vi tok oss en treningsøkt i hotellets treningsrom. Treningsrommet ligger i 2. Etg med utsikt mot Tinghuset. Moderne utstyrt med treningsapparater og frivekter. Håndkler, kaldt vann med og uten kullsyre, nøttemix og bodylotion tilbys uten ekstrakostnad. Man får også tilbud om gratis proteinbar i resepsjonen etter trening. -en veldig trivelig gest:) Vi fikk også tilbud om gratis kveldsmat, noe vi desverre ikke fikk tid til pga andre avtaler. Frokosten dagen etter var et imponerende skue! Nydelig anrettet i en rolig og avslappende spisesal. Utrolig flott utvalg av de deiligste retter og et smilende effektivt personale. Vi er veldig imponert over Thon Hotel Rosenkrantz og kommer helt sikkert tilbake ved en senere anledning. Takk for oss

Takk, foxhg
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei foxhg,

Mange takk for at du tok deg tiden til å skrive denne hyggelige og utfyllende tilbakemeldingen.

Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde et supert opphold hos oss!

Alle våre rom har Jensen-senger som vi får mange gode tilbakemeldinger på, og vi er glade for å høre at dere sov godt i dem.

Vår prisvinnende frokost er naturlig nok noe vi er veldig stolte av, og vil blir dermed litt ekstra glade hver gang våre gjester gir komplimenter på denne.

Tilbakemeldingen vedrørende baderommet tar vi selvsagt med oss, og ser hva vi kan gjøre for å gjøre det enda bedre.

Vi ser frem til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning, og ønsker dere en strålende dag videre!

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, flotte og moderne rom, utrolig hyggelig service og nydelig frokost. Her vil man ha det utmerket om man er på forretningsreise eller på ferie. Jeg vil påstå at det er det beste hotellet i byen!

Takk, Merete I

Hei Merete I,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å høre at du har det så bra hos oss, og takker for komplimentet.
De hyggelige ordene dine vil naturlig nok bli delt med hele det dyktige teamet vårt.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, og ønsker deg en strålende dag videre!