Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

De som jobber på hotellet er ekstremt hyggelige og service innstilt, dette skaper en unik atmosfære fra du kommer inn dørene. Rommene er trivelige og holder god standar. Frokosten er helt fantastisk!!!

Takk, aimihelen
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Hei aimihelen,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på å lese at du ble så godt ivaretatt av vårt strålende team, og at de la grunnlaget for et supert opphold!

Både det og de hyggelige kommentarene om rommene, samt vår prisvinnende frokost, vil naturligvis bli delt med hele teamet.

Håper vi får ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 25. august 2019

Hotellet ligger like i nærheten av hovedgata i Oslo - Karl Johan. Trikken passerer like utenfor og det er kort vei til T-bane og tog. Service på hotellet er av ypperste kvalitet med blide og hyggelige mennesker. Rommene er godt utstyrt -nå også med muligheten for å streame. Treningsrommet gir mulighet til å gjennomføre en god treningsøkt. Frokosten er særdeles bra med et fantastisk utvalg og kvalitet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jon T

Hei Jon T,

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er veldig glade for at du koste deg under oppholdet her hos oss.
Hotellet ligger, som du nevner, veldig sentralt, men litt skjermet, bare to kvartaler fra Karl Johan, og innen gåavstand til både kollektivtransport og shopping, så vel som andre severdigheter.

I juni byttet vi ut TV-systemet vårt, og fikk installert streaming-muligheter på alle rom, og det er selvsagt veldig hyggelig å se at dette falt i smak.

De hyggelige kommentarene både om den prisvinnende frokosten vår, samt vårt supre team, vil selvsagt bli delt med alle på Team Rosenkrantz.

Håper vi ser deg her igjen snart, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 22. august 2019

Bodde for første gang på hotell Rosenkrantz og sitter igjen med et meget godt inntrykk. Allerede fra første kontakt i forbindelse med bestilling ble jeg møtt på en vennlig og meget serviceinnstilt innstilling. Dette inntrykket er blitt bekreftet gjennom helgen jeg bodde der. Alle jeg kom i kontakt med var blide, positive og på tilbudssiden. Rommene er delikate og meget velutstyrt. Frokosten så sies å være i helt egen klasse og problemet er bare at magesekken er alt for liten til å spise alle delikatessene. Kveldsmaten er også et flott tilbud når man kommer sent eller ikke har lyst å gå ut spise. Jeg benyttet treningsrommet som er lyst, funksjonelt og dekker de fleste behov for folk på farten. Ser allerede frem til neste besøk!

Takk, Njål B
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Hei Njål B,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er naturligvis veldig glade for å kunne lese at du sitter igjen med et så godt inntrykk etter besøket ditt her hos oss.
Det er supert at du fant god nytte i både treningsrommet vårt, og kveldsmaten, som er gratis for alle våre gjester.

Det viktigste, og mest gledelige for oss, er selvsagt at du følte deg godt ivaretatt, og som du nevner, at alle i vårt supre team var på tilbudssiden.

Kommentarene dine vil naturlig nok bli delt med hele teamet, som vil bli særdeles glade, og enda mer motivert av dette.

Ønsker deg en strålende dag videre, og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, forhåpentligvis i nær fremtid!

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Et flott hotell sentralt i Oslo. Reklamerte med dn beste frokosten i byen..å d va ikje tull..kan enda "drømme" om dn..Ble tatt godt imot av hyggelig servicinnstillt personal.Fine rom med deilig seng.Veit akkurat åssn hotell æ ska velge på neste Oslobesøk.håper opphodet blir noe lengre da..

Reisetype: Reiste alene
Takk, maywenchek2019
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hei maywenchek2019,

Tusen takk for at du tar deg tiden til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi blir selvsagt veldig glade for at du hadde et supert opphold hos oss.
Den prisvinnende frokosten vår er, som du selv så, noe vi er veldig stolte av, og vi er glade for at du også følte den levde opp til forventningene.

Dine hyggelige ord om vårt flinke team vil selvsagt bli delt med alle sammen.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, forhåpentligvis i nær fremtid, og vi ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 5. august 2019

Veldig hyggelig og hjelpsom personale.
Nydelig frokost med godt utvalg.
Gode senger.
Romslig dusj/bad.
Veldig bra beliggenhet med kort vei til det meste, men allikevel stilt og rolig.
Her kommer vi til og bo igjen!

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, ablill
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Hei ablill,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på å lese at du hadde et supert opphold hos oss, og ønsker å bo igjen!
Veldig hyggelig å se at den prisvinnende frokosten vår falt i smak, og at dere sov godt hos oss.

De hyggelige kommentarene deres vil selvsagt deles med alle på Team Rosenkrantz.

Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake neste gang, og ønsker dere en strålende dag videre.