Anmeldt 7. september 2019

Suverent hotell, anbefales på det sterkeste.
Flotte rom med trendy design. Servicen var veldig bra, utmerket seg spesielt i frokostsalen.
Frokosten overgikk alle forventninger, det beste utvalget finner du her. Vi er strålende fornøyd og kommer tilbake

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, stinebk25
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei stinebk25,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Det er veldig hyggelig å lese at dere likte rommene våre, og ikke minst at både den prisvinnende frokosten vår imponerte, samt at vårt supre frokostteam leverte.

Vi ser frem til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake, og ønsker dere en strålende dag videre.

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Thon hotel Rosenkrantz er lokalisert midt i Oslo sentrum, et steinkast fra Karl Johansgate, med kort vei til all transport. Hotellet er innbydende og personalet er serviceinnstilt til fingerspissene! Vil særlig rose resepsjonspersonalet og frokostpersonalet- alle like smilende og imøtekommende. Frokosten er en av de bedre jeg har smakt, og stemningen er lun og koselig. Det er også et pluss at hotellet serverer kald/varm mat mellom kl 18-21 i loungen, uten ekstra kostnad.

Takk, Mette A
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

Hei 878mettea,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne supre tilbakemeldingen.

Vi er naturligvis strålende fornøyde over å kunne lese at Team Rosenkrantz tok godt vare på deg, og gjorde et godt inntrykk under oppholdet ditt hos oss. Dette vil selvsagt bli delt med alle sammen, og er en stor motivasjonsfaktor for alle som jobber her.

Den prisvinnende frokosten vår (kåret til Oslos beste av Twinings to år på rad), er noe vi er kjempestolte av, og vi blir veldig glade for all ros til den. Også veldig trivelig at du følte du fikk ekstra value for money ut av kveldsmaten vår.

Vi håper å se deg her igjen snart, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 1. september 2019

Et moderne hotell med grei beliggenhet. Endelig et godt gammeldags hotellrom i den forstand at de spanderte sminkespeil, badekåper, tøfler, minibar, skohorn, paraply, gode handklær, deilig sengetøy, kaffe, te, vann og om jeg har glemt noe, så var det nok på plass. isbiter, ekstra glass og servietter, samt skopusser på gangen. God dusj. ( Vi ER SÅÅÅ bortskjemte at hotell-tur ikke lenger er veldig fristende, men hit tar vi en weekend før jul!!)
God frokost, Oslos beste er en tøff påstand, er usikker på om det er riktig, men veldig bra. (Thon Arena Lillestrøm er hakket bedre) ((Kanskje gulvet i frokostrommet burde pusses, det så dårlig vasket ut.))
Min anmeldelse gjelder Thon Rosenkrantz, IKKE Amerikalinjen, hvor den også står, uvisst hvorfor???

Takk, roma90
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Hei roma90,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne kjempehyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å få tilbakemelding om at dere koste dere hos oss, og føler at rommene våre var velutstyrte og komfortable.

"Oslo's beste"-tittelen er det Twinings som har skjenket oss 2 år på rad, men da blir helt sikkert Arena en tøff konkurrent neste år.

Bringer selvsagt tilbakemeldingen om gulvet i frokostrommet videre til rett vedkommende.

Vi gleder oss til å se dere igjen før jul, og ønsker dere en strålende dag videre.

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

De som jobber på hotellet er ekstremt hyggelige og service innstilt, dette skaper en unik atmosfære fra du kommer inn dørene. Rommene er trivelige og holder god standar. Frokosten er helt fantastisk!!!

Takk, aimihelen
Stig S, Hotel Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Hei aimihelen,

Mange takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på å lese at du ble så godt ivaretatt av vårt strålende team, og at de la grunnlaget for et supert opphold!

Både det og de hyggelige kommentarene om rommene, samt vår prisvinnende frokost, vil naturligvis bli delt med hele teamet.

Håper vi får ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 25. august 2019

Hotellet ligger like i nærheten av hovedgata i Oslo - Karl Johan. Trikken passerer like utenfor og det er kort vei til T-bane og tog. Service på hotellet er av ypperste kvalitet med blide og hyggelige mennesker. Rommene er godt utstyrt -nå også med muligheten for å streame. Treningsrommet gir mulighet til å gjennomføre en god treningsøkt. Frokosten er særdeles bra med et fantastisk utvalg og kvalitet.

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jon T

Hei Jon T,

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi er veldig glade for at du koste deg under oppholdet her hos oss.
Hotellet ligger, som du nevner, veldig sentralt, men litt skjermet, bare to kvartaler fra Karl Johan, og innen gåavstand til både kollektivtransport og shopping, så vel som andre severdigheter.

I juni byttet vi ut TV-systemet vårt, og fikk installert streaming-muligheter på alle rom, og det er selvsagt veldig hyggelig å se at dette falt i smak.

De hyggelige kommentarene både om den prisvinnende frokosten vår, samt vårt supre team, vil selvsagt bli delt med alle på Team Rosenkrantz.

Håper vi ser deg her igjen snart, og ønsker deg en strålende dag videre.