4 personer ser på dette hotellet
kr 1 847
Fullt refunderbart før fre. 31. mai
kr 1 945
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
travelup.com
kr 1 707
tovenb
5,0 av 5 boblerAnmeldt 1. aug. 2020via mobile enheter
Stig Stedje, OtherThon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. aug. 2020
Hei tovenb,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige anmeldelsen!

Vi er naturligvis veldig glade for å se at dere setter pris på både beliggenheten vår og vårt fokus på smittevern!
Det vi setter størst pris på er naturlig nok tilbakemeldingen om vårt supre team! Vi deler selvfølgelig dette med alle sammen!

Håper vi ser dere her igjen snart, og ønsker dere en fortsatt strålende sommer!

kr 3 240
  • Scandic Hotels
  • travelup.com
    kr 1 629
Romservice
Our lounge area on the second floor
kr 987
    kr 3 547
    kr 4 596
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 7. juli 2020

Hotellet ligger midt i byen med kort vei til utesteder og butikker.
Rene og velutstyrte rom, et pluss er også kjempehyggelig betjening.
Pga korona smitte ble frokosten servert på annen måte, men dette var bare mer delikat og hygienisk. Det manglet heller ingenting der :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Reisetut
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Reisetut,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er naturligvis veldig glade for å kunne lese at dere har kost dere hos oss.
Det er veldig gledelig å se at dere også likte "pekebuffeten" vi har innført grunnet smittevern!
Av praktiske årsaker vil utvalget være litt mindre, men kvaliteten skal være like god som vanlig, og det er supert at dere ikke følte dere savnet noe.

Den hyggelige kommentaren deres om vårt supre team deles selvsagt med alle sammen, og varmer ekstra godt i denne spesielle tiden.

Håper vi snart ser dere her igjen, og ønsker en strålende sommer videre!

Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Dette er et veldig bra hotell med hyggelig betjening og fine rom. Hotellet ligger veldig sentralt plassert - nærmest midt i byen. Bra restaurant og en god vinbar med utsøkt utvalg av gode viner. Og, ikke minst, en fantastisk frokostbuffet. Den må være blant byens beste.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 919simens
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2020

Hei 919simens,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse.

Det er gledelig å lese at du rangerer oss så høyt! Hotellet ligger, som du nevner, veldig sentralt plassert bare to kvartaler unna Karl Johan. Også hyggelig at du har oppdaget Brasserie Paleo's rike utvalg av vin, både på glass og flaske.
Frokosten vår har vunnet Twinings kåring for "Best i Oslo" to år på rad, og vi syns selvsagt det er hyggelig at du ikke er uenig.

Håper vi ser deg her i nær fremtid, og ønsker deg en fin dag videre.

Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Dette er et relativt lite hotel. Det er god balanse mellom de ulike fasilitetene. Super frukost med en nøktern mengde av meget god mat- presentert på en stilfull måte. Veldig trivelig betjening over alt. Dette blir mitt favoritt-hotel i Oslo😊

1  Takk, 469jod

Hei 469jod,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne fine tilbakemeldingen.

Vi blir naturlig nok veldig glade for å se at du setter så stor pris på balansen vi har funnet her på Rosenkrantz, og at du liker den prisvinnende frokosten vår.

Den hyggelige kommentaren om våre ansatte vil naturligvis deles med hele Team Rosenkrantz!

Håper vi ser deg her om ikke alt for lenge, og ønsker deg en fin dag videre.

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Dette er et hotell jeg vil anbefale.
Det ligger sentralt. Vi hadde rom inn mot bakgården, ikke støy med vinduet oppe. Rommet var delikat og rent.
Betjeningen var vennlig og hyggelig.
Spiste lunsj der, fikk god mat, frokosten var i særklasse, helt topp

1  Takk, erikt760
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Hei erikt760,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på å lese at du hadde et fint opphold her hos oss, og sov godt i et av våre bakgårdsrom!
Hotellet ligger, som du nevner, veldig sentralt bare 2 kvartaler fra Karl Johan.
Det er også gledelig å se at du koste deg med både vår prisvinnende frokost, og et besøk i Brasserie Paleo.

De hyggelige ordene dine om våre ansatte vil selvsagt bli delt med hele Team Rosenkrantz.

Håper vi ser deg her snart igjen, og ønsker deg en strålende dag videre!

Anmeldt 6. mars 2020

Svært sentral beliggenhet kun 100 meter fra Karl Johan. Personalet på hotellet yter veldig god service. Rommene er store og komfortable, gode senger og flotte bad med eksklusive dusjprodukter. Frokosten er sansynligvis Oslos beste

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, torgar
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Hei torgar,

Mange takk for at du tok deg tiden til å gi oss denne positive tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og at du likte rommene våre!
Frokosten vår er noe vi er svært stolte av, og er glad for at du er enig med Twinings, som har kåret den til Oslos beste to år på rad.

Det aller viktigste, mener vi, er selvsagt personalet, og det betyr mye for oss at du følte deg vel ivaretatt av vårt supre team.

Rosen din vil deles med hele teamet, og vi håper å kunne ønske deg velkommen snart igjen.

Ønsker deg en strålende dag videre!