Trip.com
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt på vår todagerstur til Oslo. Vi er svært fornøyd med hotellet. Fint rent rom med alle nødvendigheter. Frokosten var av særlig god kvalitet. Hyggelig betjening som så gjestene sine. Vi anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, johsw2014
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei johsw2014,

Tusen takk for at dere tok dere tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er naturligvis veldig glade for å se at dere koste dere hos oss, og følte dere vel ivaretatt her!
Vår prisvinnende frokost er noe vi er veldig stolte av, og det er godt å se at, selv i litt Coronaredusert versjon, den gir mersmak!

Håper vi får ønske dere velkommen snart igjen, og ønsker dere en fin sensommer!

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hotellet hadde meget god frokost, sentral beliggenhet, hyggelg betjening og fine rom. Det som trakk litt ned var knirkete seng og det at vi ikke klarte å få rommet så kaldt som vi ønsket om natten, selv om det ikke var så varmt ute.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, btlyche

Hei btlyche,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Det er veldig hyggelig å lese at dere hadde et fint opphold hos oss, og ble vel ivaretatt av vårt supre team!
Vi sjekker selvsagt opp den knirkete sengen. Vårt sentralluftsanlegg kan justeres opp og ned med tre grader fra en mediantemperatur, og dersom man ønsker det, har vi også mulighet for å komme opp med en vifte.

Håper vi ser dere snart igjen, og ønsker dere en strålende dag videre!

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har sentral beliggenhet, framstår som rent og ryddig, og med god kontroll på smittevern. Rommene er fine, og det er flott frokost. Det beste med hotellet er at de ansatte er svært oppmerksomme, og gjør at man føler seg velkommen

1  Takk, tovenb
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei tovenb,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige anmeldelsen!

Vi er naturligvis veldig glade for å se at dere setter pris på både beliggenheten vår og vårt fokus på smittevern!
Det vi setter størst pris på er naturlig nok tilbakemeldingen om vårt supre team! Vi deler selvfølgelig dette med alle sammen!

Håper vi ser dere her igjen snart, og ønsker dere en fortsatt strålende sommer!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hotell med gåavstand til det meste, trikken stopper også like ved. Fine og rene rom, og en god frokostbuffet. På grunn av smittevernstiltakene de har får man ikke tatt maten selv, men det syns jeg var helt greit og en super løsning.

2  Takk, 105siljeb
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei 105siljeb,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.

Det er veldig hyggelig å lese at du likte rommene våre samt plasseringen av hotellet.
Også veldig fint å se at du syns den midlertidig endrede frokostbuffeten vår var en god løsning i denne spesielle situasjonen.

Ønsker deg en strålende sommer videre!

Anmeldt 7. juli 2020

Hotellet ligger midt i byen med kort vei til utesteder og butikker.
Rene og velutstyrte rom, et pluss er også kjempehyggelig betjening.
Pga korona smitte ble frokosten servert på annen måte, men dette var bare mer delikat og hygienisk. Det manglet heller ingenting der :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Reisetut
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Reisetut,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er naturligvis veldig glade for å kunne lese at dere har kost dere hos oss.
Det er veldig gledelig å se at dere også likte "pekebuffeten" vi har innført grunnet smittevern!
Av praktiske årsaker vil utvalget være litt mindre, men kvaliteten skal være like god som vanlig, og det er supert at dere ikke følte dere savnet noe.

Den hyggelige kommentaren deres om vårt supre team deles selvsagt med alle sammen, og varmer ekstra godt i denne spesielle tiden.

Håper vi snart ser dere her igjen, og ønsker en strålende sommer videre!