Gratis avbestilling frem til 28.10.21
ZenHotels.com
eDreamsUSD 204
FindHotelUSD 203
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi har bodd her noen ganger, og alltid vært fornøyde. Man blir alltid ønsket velkommen på en hyggelig måte, og servicen i resepsjonen er veldig bra.
Fine fargerike rom, meget gode senger, godt renhold, og ikke minst mulighet for å lage kaffe på rommet. Det er slikt som gir ekstra plusspoeng. Har bodd på både standardrom og superiorrom, og syns egentlig ikke at forskjellen var så veldig stor.
Grei kveldsmat, og frokosten er bare helt utrolig bra. Beliggenheten er super, og vi kommer nok garantert tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, MiaMJ74
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei MiaMJ74,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi er veldig glade for at dere trives her hos oss, og at dere vil komme tilbake!
De hyggelige kommentarene om resepsjonen vil selvsagt bli delt med dem.

Hovedforskjellene mellom Standard- og Superiorrom er at Superior er noe større, og alle er utstyrt med kaffemaskinen dere nevner på rommet.

Håper vi ser dere her snart igjen, og ønsker dere en fin dag videre!

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt på vår todagerstur til Oslo. Vi er svært fornøyd med hotellet. Fint rent rom med alle nødvendigheter. Frokosten var av særlig god kvalitet. Hyggelig betjening som så gjestene sine. Vi anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, johsw2014

Hei johsw2014,

Tusen takk for at dere tok dere tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er naturligvis veldig glade for å se at dere koste dere hos oss, og følte dere vel ivaretatt her!
Vår prisvinnende frokost er noe vi er veldig stolte av, og det er godt å se at, selv i litt Coronaredusert versjon, den gir mersmak!

Håper vi får ønske dere velkommen snart igjen, og ønsker dere en fin sensommer!

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hotellet hadde meget god frokost, sentral beliggenhet, hyggelg betjening og fine rom. Det som trakk litt ned var knirkete seng og det at vi ikke klarte å få rommet så kaldt som vi ønsket om natten, selv om det ikke var så varmt ute.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, btlyche

Hei btlyche,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Det er veldig hyggelig å lese at dere hadde et fint opphold hos oss, og ble vel ivaretatt av vårt supre team!
Vi sjekker selvsagt opp den knirkete sengen. Vårt sentralluftsanlegg kan justeres opp og ned med tre grader fra en mediantemperatur, og dersom man ønsker det, har vi også mulighet for å komme opp med en vifte.

Håper vi ser dere snart igjen, og ønsker dere en strålende dag videre!

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har sentral beliggenhet, framstår som rent og ryddig, og med god kontroll på smittevern. Rommene er fine, og det er flott frokost. Det beste med hotellet er at de ansatte er svært oppmerksomme, og gjør at man føler seg velkommen

1  Takk, tovenb
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei tovenb,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige anmeldelsen!

Vi er naturligvis veldig glade for å se at dere setter pris på både beliggenheten vår og vårt fokus på smittevern!
Det vi setter størst pris på er naturlig nok tilbakemeldingen om vårt supre team! Vi deler selvfølgelig dette med alle sammen!

Håper vi ser dere her igjen snart, og ønsker dere en fortsatt strålende sommer!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hotell med gåavstand til det meste, trikken stopper også like ved. Fine og rene rom, og en god frokostbuffet. På grunn av smittevernstiltakene de har får man ikke tatt maten selv, men det syns jeg var helt greit og en super løsning.

3  Takk, 105siljeb
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei 105siljeb,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.

Det er veldig hyggelig å lese at du likte rommene våre samt plasseringen av hotellet.
Også veldig fint å se at du syns den midlertidig endrede frokostbuffeten vår var en god løsning i denne spesielle situasjonen.

Ønsker deg en strålende sommer videre!