Gratis avbestilling frem til 28.10.21
ZenHotels.com
eDreamsUSD 202
FindHotelUSD 210
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Vi bodde 4 netter på hotellet. Rommet var rent og innbydende. Det var daglig rengjøring/påfylling på rommet. Det var ikke noe støy fra andre rom eller gaten. Senga var av de bedre hotellsengene vi har ligget i. Fast og god for ryggen. Personalet var hyggelige og imøtekommende angående våre ønsker og behov. Frokosten var nydelig med godt utvalg av både sunne og usunne alternativer. Det var en voksen og rolig atmosfære i restauranten under frokosten, noe vi satte pris på. Beliggenheten var ypperlig. Vi har funnet vårt weekend hotell i Oslo <3

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, 803mariannj
Christian Arnet, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Kjære 803mariannj ,

Tusen takk for hyggelig omtale og for at dere valgte å bo hos oss på Thon Rosenkrantz.

Vi har delt dine positive kommentarer med hele vårt team og ser frem til å ønske dere
velkommen tilbake til oss i fremtiden!

Team Rosenkrantz

Anmeldt 15. august 2020

Ikke siste. Hyggelig personale, supert rom og fantastisk frokost midt oppi disse corona tider. Gleder meg til å komme igjen. Fra nå av er det mitt prefererte hotell. ENkelt og greit. Har bodd på mange hotell i Oslo, men dette var skikkelig opptur!

1  Takk, Vilhelm S
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2020

Hei Vilhelm S,

Tusen takk for at du tok deg tid til både å besøke oss og skrive denne kjempehyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på å se at du koste deg med frokosten vår, selv i disse litt reduserte tidene. Også selvsagt helt supert å se at du følte deg godt ivaretatt av vårt flotte team.

Vi deler selvsagt rosen med hele teamet!

Ønsker deg en strålende dag videre, og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi har bodd her noen ganger, og alltid vært fornøyde. Man blir alltid ønsket velkommen på en hyggelig måte, og servicen i resepsjonen er veldig bra.
Fine fargerike rom, meget gode senger, godt renhold, og ikke minst mulighet for å lage kaffe på rommet. Det er slikt som gir ekstra plusspoeng. Har bodd på både standardrom og superiorrom, og syns egentlig ikke at forskjellen var så veldig stor.
Grei kveldsmat, og frokosten er bare helt utrolig bra. Beliggenheten er super, og vi kommer nok garantert tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, MiaMJ74
Stig Stedje, Other på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei MiaMJ74,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi er veldig glade for at dere trives her hos oss, og at dere vil komme tilbake!
De hyggelige kommentarene om resepsjonen vil selvsagt bli delt med dem.

Hovedforskjellene mellom Standard- og Superiorrom er at Superior er noe større, og alle er utstyrt med kaffemaskinen dere nevner på rommet.

Håper vi ser dere her snart igjen, og ønsker dere en fin dag videre!

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt på vår todagerstur til Oslo. Vi er svært fornøyd med hotellet. Fint rent rom med alle nødvendigheter. Frokosten var av særlig god kvalitet. Hyggelig betjening som så gjestene sine. Vi anbefaler hotellet.

1  Takk, johsw2014

Hei johsw2014,

Tusen takk for at dere tok dere tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen!

Vi er naturligvis veldig glade for å se at dere koste dere hos oss, og følte dere vel ivaretatt her!
Vår prisvinnende frokost er noe vi er veldig stolte av, og det er godt å se at, selv i litt Coronaredusert versjon, den gir mersmak!

Håper vi får ønske dere velkommen snart igjen, og ønsker dere en fin sensommer!

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hotellet hadde meget god frokost, sentral beliggenhet, hyggelg betjening og fine rom. Det som trakk litt ned var knirkete seng og det at vi ikke klarte å få rommet så kaldt som vi ønsket om natten, selv om det ikke var så varmt ute.

2  Takk, btlyche

Hei btlyche,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Det er veldig hyggelig å lese at dere hadde et fint opphold hos oss, og ble vel ivaretatt av vårt supre team!
Vi sjekker selvsagt opp den knirkete sengen. Vårt sentralluftsanlegg kan justeres opp og ned med tre grader fra en mediantemperatur, og dersom man ønsker det, har vi også mulighet for å komme opp med en vifte.

Håper vi ser dere snart igjen, og ønsker dere en strålende dag videre!