4 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.comUSD 244
FindHotelUSD 203
eDreamsUSD 216
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk opplevelse på hotellet. Vi ble vennlig og raskt sjekket inn. Alle var blide og serviceinnstilt. Rommet var fint i friske farger. Sengene var veldig gode. Frokosten smakte helt nydelig - her manglet det ikke på noe.
Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Maps09676331946
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Kjære Maps09676331946,

Tusen takk for deres tilbakemelding.
Utrolig kjekt å høre at dere hatt det så fint hos oss, og at alt fra innsjekk til senger og frokost har levd opp til forventingene.
Det betyr mye for oss.

Vi gleder oss til å ønske dere velkomne tilbake.

Med vennlig hilsen,
Olle Aulin
Direktør

Anmeldt 10. februar 2021

La meg først starte med å si at jeg har bodd på over 50 hoteller de siste årene og jeg kommer ALLTID tilbake til Thon Hotel Rosenkrantz og deres opplevelser. Jeg har hatt mange opphold på dette hotellet. Hotellet har en helt magisk sentral plassering i Oslo og veldig innbydende fasade. Når man beveger seg inn dørene så smiler personalet mot deg og gir deg et varmt og hyggelig "hei"

Alt av personal er utrolig behjelpelige og gjør alltid det ytterste for at man skal trives. Har bodd her flere ganger i forbindelse med jobb og privat og vi vender stadig tilbake hit. Mye på grunn av de fine rommene, servicen, men også den berømte frokosten - for den er magisk!

Har faktisk ingenting å sette fingern på.

Romtips: Har spurt om rom i 7-8 etasje og det som vender vekk fra tinghuset. Stille og rolige rom.
Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Bitmog1

Kjære Bitmog1,

Tusen hjertelig takk for en svært hyggelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på.
Når det er sagt vil jeg begynne med å beklage for et meget forsinket svar fra vår side. Hotellet har dessverre vært stengt over lengre tid og da har vi dessverre misset at følge opp noen kommentarer her på tripadvisor. Beklager det.

Uansett så er det utrolig tilfredsstillende og lese din positive og fine kommentar. Høres ut som dere virkelig trives hos oss, og at det er flere ting som er med å påvirker det. Det varmer mitt hjerte. Vi lover å fortsette at jobbe målrettet for at dere skal kunne ha flere vellykkede opphold hos oss i fremtiden nå som vi åpnet igjen.

Varmt velkomne tilbake.

Med vennlig hilsen,
Olle Aulin
Direktør

Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Pent og rent, men dessverre durende kjøleskap jeg ikke fikk til å skru av. Ble lite søvn, dessverre . Deilig frokost som heldigvis for mer startet kl 7 på lørdager. Stort utvalg og veldig trivelig betjening .

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Fjelljenta
Christian Arnet, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2020

Kjære Fjelljenta,

Takk for omtale og for at du valgte å bo hos oss på Thon Hotel Rosenkrantz. Veldig synd å lese at en ellers god gjesteopplevelse ble ødelagt av lite søvn, og vi beklager selvfølgelig at det ble slik.

Vi ønsker at du skal få en bedre opplevelse neste gang du bor på et Thon Hotel, og sender deg som avtalt et gavekort du kan benytte til det.

Alle her ønsker deg velkommen tilbake!

Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Beste beliggenhet. Veldig god frokost, godt utvalg av alt og god kaffe!!Og superhyggelig service i resepsjon. Rene fine rom og alltid rent og pent, spesielt executive rom passer om man skal være noen dager

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Scharffiis
Christian Arnet, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Kjære anitas50 ,

Tusen takk for positiv omtale her på TripAdvisor. Vi er veldig stolte av vårt fantastiske team som leverer gode gjesteopplevelser hver eneste dag.

Vi ønsker deg velkommen tilbake!

Team Rosenkrantz

Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Vi bodde 4 netter på hotellet. Rommet var rent og innbydende. Det var daglig rengjøring/påfylling på rommet. Det var ikke noe støy fra andre rom eller gaten. Senga var av de bedre hotellsengene vi har ligget i. Fast og god for ryggen. Personalet var hyggelige og imøtekommende angående våre ønsker og behov. Frokosten var nydelig med godt utvalg av både sunne og usunne alternativer. Det var en voksen og rolig atmosfære i restauranten under frokosten, noe vi satte pris på. Beliggenheten var ypperlig. Vi har funnet vårt weekend hotell i Oslo <3

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, 803mariannj

Kjære 803mariannj ,

Tusen takk for hyggelig omtale og for at dere valgte å bo hos oss på Thon Rosenkrantz.

Vi har delt dine positive kommentarer med hele vårt team og ser frem til å ønske dere
velkommen tilbake til oss i fremtiden!

Team Rosenkrantz