Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Trip.comUSD 239
FindHotel
Lol.travelUSD 297
Anmeldt 22. september 2021

Jeg er kort og kjapp siden dette er det beste hotellet i Oslo i Thon kjeden, virkelig verdt å bo pga her er det hyggelige og flotte ansatte. Store romslige rom med de beste fasiliteter. God frokost med godt utvalg i det meste, her er det verdt å sjekke ut. Sentralt, funker til tur, konsert eller andre opphold. :)

Eneste jeg kan trekke de litt på er prisene i minibaren, de burde senke prisene betraktelig. 52kr for ei flaske med vann? :)

Romtips: Velg Businessrom og Suite, deilige store rom!
Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, RaymondHed
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2021

Kjære RaymondHed,

Tusen takk for ditt opphold hos oss, og for din flotte kommentar.
Høres ut som du kjenner hotellet godt og setter pris på vår beliggenhet, frokost og mye mer. Ekstra hyggelig at du nevner mine kolleger som en stor grunn til at du kommer tilbake, det varmer mitt servicehjerte å høre. Har full forståelse for at våre minibar priser kan oppleves dyre på dess innehold, men akkurat vann fra minibaren er gratis så her trur jeg det har blitt en misforståelse.

Vi setter uansett enormt stor pris på at du tok deg tiden og gi oss en rekommandasjon og for at du valgte å bo hos oss nok en gang. Varmt velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Supert hotell.2 gang vi er der.Nydelige senger.Skikkelige dyner og puter. varme i gulvet på badet.Koselig betjening. Flott frokost.
Når vi kom var det ikke håndklær på rommet. Men det ordnet de raskt.Savnet sengeteppe,gulvteppe og stolpute.Dette er med på å gi rommet litt liv og farge.Var det før på rommet. Savner dispenser til håndsåpe.
Savnet også muffins og kakene som var på frokost buffén før..Stort pluss for maskin hvor vi får nypresset appelsinjuice. Kommer uten tvil tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, LadyLost82
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Kjære 932li,

Tusen takk for deres opphold, og for at dere tok dere tiden til å gi oss en tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Svært hyggelig å høre at dere trives hos oss og at vi klart å bli deres favoritthotell. Etter 10 måneder med stenging så er det fortsatt noen ting som ikke helt er på plass enda. Dette tas fortløpende og vil ordnet innom kort.

Vi gleder oss til å hilse dere velkomne igjen i fremtiden.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk opplevelse på hotellet. Vi ble vennlig og raskt sjekket inn. Alle var blide og serviceinnstilt. Rommet var fint i friske farger. Sengene var veldig gode. Frokosten smakte helt nydelig - her manglet det ikke på noe.
Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Maps09676331946

Kjære Maps09676331946,

Tusen takk for deres tilbakemelding.
Utrolig kjekt å høre at dere hatt det så fint hos oss, og at alt fra innsjekk til senger og frokost har levd opp til forventingene.
Det betyr mye for oss.

Vi gleder oss til å ønske dere velkomne tilbake.

Anmeldt 10. februar 2021

La meg først starte med å si at jeg har bodd på over 50 hoteller de siste årene og jeg kommer ALLTID tilbake til Thon Hotel Rosenkrantz og deres opplevelser. Jeg har hatt mange opphold på dette hotellet. Hotellet har en helt magisk sentral plassering i Oslo og veldig innbydende fasade. Når man beveger seg inn dørene så smiler personalet mot deg og gir deg et varmt og hyggelig "hei"

Alt av personal er utrolig behjelpelige og gjør alltid det ytterste for at man skal trives. Har bodd her flere ganger i forbindelse med jobb og privat og vi vender stadig tilbake hit. Mye på grunn av de fine rommene, servicen, men også den berømte frokosten - for den er magisk!

Har faktisk ingenting å sette fingern på.

Romtips: Har spurt om rom i 7-8 etasje og det som vender vekk fra tinghuset. Stille og rolige rom.
Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Bitmog1

Kjære Bitmog1,

Tusen hjertelig takk for en svært hyggelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på.
Når det er sagt vil jeg begynne med å beklage for et meget forsinket svar fra vår side. Hotellet har dessverre vært stengt over lengre tid og da har vi dessverre misset at følge opp noen kommentarer her på tripadvisor. Beklager det.

Uansett så er det utrolig tilfredsstillende og lese din positive og fine kommentar. Høres ut som dere virkelig trives hos oss, og at det er flere ting som er med å påvirker det. Det varmer mitt hjerte. Vi lover å fortsette at jobbe målrettet for at dere skal kunne ha flere vellykkede opphold hos oss i fremtiden nå som vi åpnet igjen.

Varmt velkomne tilbake.

Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Pent og rent, men dessverre durende kjøleskap jeg ikke fikk til å skru av. Ble lite søvn, dessverre . Deilig frokost som heldigvis for mer startet kl 7 på lørdager. Stort utvalg og veldig trivelig betjening .

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Fjelljenta
Christian Arnet, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2020

Kjære Fjelljenta,

Takk for omtale og for at du valgte å bo hos oss på Thon Hotel Rosenkrantz. Veldig synd å lese at en ellers god gjesteopplevelse ble ødelagt av lite søvn, og vi beklager selvfølgelig at det ble slik.

Vi ønsker at du skal få en bedre opplevelse neste gang du bor på et Thon Hotel, og sender deg som avtalt et gavekort du kan benytte til det.

Alle her ønsker deg velkommen tilbake!