2 personer ser på dette hotellet
Fullt refunderbart før fre. 15. des.
Fullt refunderbart før søn. 17. des.
Bli belønnet med One Key
Vio.com
Fullt refunderbart før søn. 17. des.
travelup.comUSD 170
StayForLongUSD 175
Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Denne anmeldelsen sammenfatter to opphold i juli. På det første oppholdet ble jeg møtt av ett team i resepsjonen som var lite engasjerte for å si det mildt. Under mitt andre opphold ble jeg møtt av ett herlig team, på høyde med de beste hotellene i Oslo. Generelt er det godt renhold på hotellet, og standarden er solid. Frokost er ett prakteksempel på kvalitet. Hotellet anbefales absolutt.

Dato for oppholdet: juli 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, thoradolfb
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2022

Kjære thoradolfb,

Tusen takk for dine opphold.

Trist å høre at du ikke fikk den velkomst du skal få ved ditt første opphold. Det har vært litt turbulente tider rent bemanningsmessig, og det har nok dessverre noen ganger gått utover kvaliteten. Godt å høre at det var desto bedre neste gang du besøkte oss! Flott å høre at du for øvrig er fornøyd med både renhold og vår prisvinnende frokost.

Hjertelig velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 5. juli 2022 via mobile enheter

Takk for herlig opphold! Fin beliggenhet, stilig fargerikt interiør. Svært gjestfrie, blide og profesjonelle ansatte! Helt Vidunderlig frokost!!🥗🍒🌶🧀🥑🥐 Med et utrolig utvalg! Prikken over i en er kaffebaren, med alt du kan ønske deg😁☕️

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, ElisabethNorberg

Kjære ElisabethNorberg,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding.
Høres ut som et svært vellykket og flott opphold. Det varmer å høre. Ekstra hyggelig at du løfter frem vår pris vinnende frokost.

Hjertelig velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 26. juni 2022 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyd med oppholdet vårt 16-17 mai. Fint rom med god seng. God frokost og godt utvalg. Kjempetrivelig betjening. Nærme til alt i byen likevel stille og rolig. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2022
1  Takk, 2patur
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2022

Kjære 2patur,

Takk for deres tilbakemelding, og for at dere velger å dele deres erfaringer med andre her på tripadvisor.
Høres ut som et flott og vellykket opphold. Det er det viktigeste for oss. Hyggelig at dere løfter frem både mine kjære kolleger og vår pris vinnende frokost. Håper vi sees igjen til neste år - om ikke før.

Riktig god sommer.

Anmeldt 24. juni 2022 via mobile enheter

Ble veldig godt mottatt da vi kom tidlig på morgenen lenge før innsjekktid. Fine og rene rom. Gode senger og hyggelig personale i resepsjonen og ved frokosten. God frokostbuffé med stort utvalg. Lett tilgjengelig. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2022
1  Takk, 676gunnr

Kjære 676gunnr,

Takk for dere opphold.
Det er veldig kjekt å høre at dere hatt det fint hos oss, og at mine kjære kolleger har tatt godt være på dere gjennom besøket. Også veldig hyggelig at dere løfter frem både service nivået og frokosten - takk for det.

Varmt velkomne igjen i fremtiden.

Anmeldt 19. juni 2022 via mobile enheter

Eksepsjonelt serviceinnstilt betjening, som utviste velvilje, interesse og glede til tross for fult belegg denne hotellhelgen. God imøtekommelse under planlegging og forberedelse. Tilpasset behov som stort rom, ekstra bord og stoler, dekketøy og fat m.m som ble satt frem til avtalt tid. Oppbevaring av kaker ol. under besøket. Personellet utviste særlig god dialog under hele oppholdet og hjelp med å skape en stor overraskelse for jubilanten ved ankomst og likeså når limousinen hentet følget. Hyggelig betjening som også fulgte opp dagen etter, med gode samtaler og smil.
Vi anbefaler helt klart hotellet for alle typer opphold. Vi har selv benyttet hotellet ved lignende og andre anledninger.
God sentrumsnær beliggenhet er ett pluss.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, 548anettes

Kjære 548anettes,

Tusen takk for din hyggelige og beskrivende tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Høres ut som dere fikk en minnerik og svært vellykket dag, og det er det viktigeste for oss. At mine kjære kolleger har fulgt dere opp underveis og utvist stor velvilje og service hele veien gjør meg utrolig glad. Ikke at jeg hadde forventet noe annet, men det er alltid meget tilfredsstillende å høre når alt går bra og iht. planen. Vi takker ydmykt for dere fine anbefaling og håper å velkomne dere tilbake igjen ved senere anledning.

Riktig god sommer.