kr 1 952
Fullt refunderbart før fre. 1. mar.
kr 2 055
Fullt refunderbart før søn. 3. mar.
Bli belønnet med One Key
Vio.com
kr 1 710
Fullt refunderbart før fre. 1. mar.
Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Sentral flott beliggenhet. Vi var ekstra heldige og fikk et handikappvennlig rom, så det var nok litt ekstra god plass. Utmerket service fra enhver ansatt vi var i kontakt med 😊 Frokosten var helt fantastisk, veldig variert med både varme og kalde retter, god variasjon i brød og pålegg. Ferskpresset juice, nam, nam. I tillegg til vanlig kaffe laget servitørene cappuccino, espresso…. På forespørsel. Flott lounge i 8 etg. med kaffemaskin, te og vann….. Velutstyrt treningsrom i plan 2. Dette hotellet kan vi anbefale til alle.

Takk, Arnfinn B
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2022

Kjære Arnfinn B,

Tusen takk for din hyggelige kommentar, den setter vi stor pris på.

Høres ut som oppholdet har vært svært bra og at alt fra fasiliteter til mat og service har levert som forventet og ønsket.
Spesielt hyggelig at du løfter frem både frokosten vår og ikke minst mine kjære kolleger. Det setter jeg stor pris på.

Vi takker hjertelig for ditt opphold og håper å velkomne deg igjen i fremtiden.

Anmeldt 17. juli 2022 via mobile enheter

Flott hotell, utrolig serviceinnstilte og trivelige ansatte. Vi hadde rom i 7. etg, stille og rolig selv om hotellet er midt i byen. Frokosten har alt du måtte kunne ønske, også her er det «strøkent», god plass og nydelig mat.
Sentral beliggenhet, og flotte rom, anbefales 🤩

Takk, Anitahh

Kjære Anitahh,

Takk for din kommentar og ditt opphold. Vi setter stor pris på begge.
Høres ut som du har hatt en meget flott og vellykket opphold hos oss og det varmer virkelig.
Ekstra hyggelig at du nevner mine dyktige kolleger og deres innsats - tusen takk for det.

Varmt velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Denne anmeldelsen sammenfatter to opphold i juli. På det første oppholdet ble jeg møtt av ett team i resepsjonen som var lite engasjerte for å si det mildt. Under mitt andre opphold ble jeg møtt av ett herlig team, på høyde med de beste hotellene i Oslo. Generelt er det godt renhold på hotellet, og standarden er solid. Frokost er ett prakteksempel på kvalitet. Hotellet anbefales absolutt.

Reisetype: Reiste alene
Takk, thoradolfb

Kjære thoradolfb,

Tusen takk for dine opphold.

Trist å høre at du ikke fikk den velkomst du skal få ved ditt første opphold. Det har vært litt turbulente tider rent bemanningsmessig, og det har nok dessverre noen ganger gått utover kvaliteten. Godt å høre at det var desto bedre neste gang du besøkte oss! Flott å høre at du for øvrig er fornøyd med både renhold og vår prisvinnende frokost.

Hjertelig velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 5. juli 2022 via mobile enheter

Takk for herlig opphold! Fin beliggenhet, stilig fargerikt interiør. Svært gjestfrie, blide og profesjonelle ansatte! Helt Vidunderlig frokost!!🥗🍒🌶🧀🥑🥐 Med et utrolig utvalg! Prikken over i en er kaffebaren, med alt du kan ønske deg😁☕️

Takk, ElisabethNorberg

Kjære ElisabethNorberg,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding.
Høres ut som et svært vellykket og flott opphold. Det varmer å høre. Ekstra hyggelig at du løfter frem vår pris vinnende frokost.

Hjertelig velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 26. juni 2022 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyd med oppholdet vårt 16-17 mai. Fint rom med god seng. God frokost og godt utvalg. Kjempetrivelig betjening. Nærme til alt i byen likevel stille og rolig. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2022
1  Takk, 2patur
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2022

Kjære 2patur,

Takk for deres tilbakemelding, og for at dere velger å dele deres erfaringer med andre her på tripadvisor.
Høres ut som et flott og vellykket opphold. Det er det viktigeste for oss. Hyggelig at dere løfter frem både mine kjære kolleger og vår pris vinnende frokost. Håper vi sees igjen til neste år - om ikke før.

Riktig god sommer.