Ingar L
Dato for oppholdet: juli 2023
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Alexander Bergh, Daglig lederThon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. juli 2023
Kjære 673ingarl

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen denne fantastiske tilbakemeldingen her på TripAdvisor.

Det gleder oss at du har nytt vår prisvinnende frokost og at Julie og hennes team har sørget for en super opplevelse.

kr 3 499
    kr 4 213
    kr 3 367
    kr 4 240
0.8 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 987
1.2 km fra Thon Hotel Rosenkrantz Oslo
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 8. juni 2023

Dette er et hotell som trygt kan anbefales. De har gjesten så absolutt i foku, alt fungerte fra A til Å. Nyyydelig og kjempegod frokostbuffé, vil påstå at den er en av de beste vi har opplevd og vi har bodd på en del hoteller i Norge. Ansikted utad - resepsjonen - med sin professjonelle og fantastiske service og vennlighet var helt topp. Ingen sure/trøtte ansikter å se, kun smil. Tusen takk for et et tipp topp og minnerikt opphold.

Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, Stina O
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2023

Kjære stinao407

Det gleder oss at du har nytt vår prisvinnende frokost og at våre ansatte har gjort at du har følt deg velkommen.

Anmeldt 28. mai 2023

Nydelig rom.
Bad med badekar, som vi nyter (spa opplevelse)
Frokosten har alt du drømmer om + litt ekstra.
Fantastisk personalet, som ordnet alt vi ønsket.
Super opplevelse, vi kommer tilbake.
1000 takk.

Takk, ANITNYG
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2023

Kjære kimP669BP

Anmeldt 27. mai 2023

Fantastisk flott lang weekend ved Thon Hotel Rosenkrantz i Oslo. Resepsjonistene er hyggelige og hjelpsomme og Business rom i 8. etg. med masse god plass er å anbefale. Lounge i samme etasje har stilfull innredning og koselig atmosfære. Frokost ved hotellet er verdi satt så høyt som det er mulig!! Hadde 90 overnattinger ved Thon hoteller i fjor, med Rosenkrantz tar kaka! Veldig godt fornøyd!

Takk, Kjetil M

Kjære 395kjetilm

Takk for at du valgte Thon Hotel Rosenkrantz, og takk for din flotte tilbakemelding. Vi setter stor pris på slike varme ord!

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Alexander Bergh Team Rosenkrantz

Anmeldt 24. mai 2023 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet på Thon Rosenkrantz. Veldig hyggelig og imøtekommende personal og frokosten er helt fantastisk. Beliggenheten er veldig sentralt i sentrum. Et stort pluss at det er treningsrom der. Kommer svært gjerne tilbake.

Takk, Sven-Olav J
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2023

Kjære Sven-Olav J

Anmeldt 18. mai 2023

Fantastisk hyggelig betjening. Mr Daniel i resepsjonen endret mitt slitne tunge sinn, til stort smil. Den blonde damen i frokostsalen ga oss en fantastisk start på dagen. Plasseringen er perfekt, interiøret innbydende og rommet rent og pent.
Vi kommer tilbake

Takk, Lena B
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Rosenkrantz Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2023

Kjære lenabO5085PJ

Det gleder oss at du har nytt våre innbydende rom og at våre ansatte har gjort at du har følt deg velkommen.