“Utrolig god burger og vaffel”
Anmeldelse av Cafe hjemme hos svigers

Cafe hjemme hos svigers
Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Fant stedet ved et uhell.
Hjemmekoselig med hyggelig betjening .
Burgerne var gode(gode råvarer og variasjon)
Vaflene avsluttet besøket på en god måte.

Takk, Jcl81

Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Koselig sted. Vi satt ute og tok oss en kaffe etter en scooter tur og liten gåtur i Huk. Hyggelig uteplass fast vi ikke hadde tur med været. Fikk påfyll servert som positiv øverraskelse. Og eplekake smeltet i munn. Han som serverte var litt ukonsentrert derfor ikke full skår.

Takk, SK A
Anmeldt 29. juli 2016

Dette er et sjarmerende og hyggelig lite spisested på Bygdøy. Her kan du få deg en matbit etter at du har gått en tur eller besøkt museene. Mulighet for å sitte ute deler av året. Bra service. Ofte lang kø i helgene, men det går oftest relativt raskt å få seg litt mat likevel.

Takk, Rønnaug S
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Dette stedet er en liten perle. Koselig atmosfære og meget hyggelig Personale. Utrolig gode burgere og pastasalat. Tommel opp.

Takk, Anne Westgård A
Anmeldt 8. juni 2016

Jeg valgte hjemme hos svigers etter besøk Villa Grande. Stedet var ikke stort med hyggelig og god atmosfære.Koselig uteområde, Servicepersonell var vennlig og imøtekommende. Burgeren smakte utrolig godt. Hit kommer vi tilbake

1  Takk, Wei Hung K

Reisende som så på Cafe hjemme hos svigers, så også på

Har du vært i Cafe hjemme hos svigers? Del dine erfaringer!