“Familiedrevet koselig sted”
Anmeldelse av Cafe hjemme hos svigers

Cafe hjemme hos svigers
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Hjemmekoselig, varm service, koselig. Slike steder åpnes nesten ikke lenger. Uprentesiøst norsk sted med burger m, salat og godt drikke. Barnevennlig. Herregud så mye bedre enn Grünerløkka.

Takk, Martin780001

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Etter å ha måtte albumet seg fram mellom kinesere og japanesere, var det en befrielse å komme hjem til svigers!
God kaffe og muffins hadde hun også

Takk, SeniorGolfer1951
Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Fant stedet ved et uhell.
Hjemmekoselig med hyggelig betjening .
Burgerne var gode(gode råvarer og variasjon)
Vaflene avsluttet besøket på en god måte.

Takk, Jcl81
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Koselig sted. Vi satt ute og tok oss en kaffe etter en scooter tur og liten gåtur i Huk. Hyggelig uteplass fast vi ikke hadde tur med været. Fikk påfyll servert som positiv øverraskelse. Og eplekake smeltet i munn. Han som serverte var litt ukonsentrert derfor ikke full skår.

Takk, SK A
Anmeldt 29. juli 2016

Dette er et sjarmerende og hyggelig lite spisested på Bygdøy. Her kan du få deg en matbit etter at du har gått en tur eller besøkt museene. Mulighet for å sitte ute deler av året. Bra service. Ofte lang kø i helgene, men det går oftest relativt raskt å få seg litt mat likevel.

Takk, Rønnaug S

Reisende som så på Cafe hjemme hos svigers, så også på

Har du vært i Cafe hjemme hos svigers? Del dine erfaringer!